sobota, 29 października 2011

Come back.

Powrót, mój wielki powrót do blogowania. Od dłuższego czasu poważnie się nad tym zastanawiałam i postanowiłam że warto spróbować, chociaż podobno nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki, ale mam nadzieję że nie będą żałowała, a wręcz przeciwnie. Przez te pół roku? Bo chyba coś koło tego minęło od mojego ostatniego posta, wiele się w moim życiu zmieniło. Uważam że dojrzałam i teraz zupełnie inaczej postrzegam świat, podjęłam wiele ważnych decyzji , których jak na razie nie żałuję :) Najczęściej jak tylko mogę będą zamieszczała nowe posty, będzie trochę ciężko bo moje aktualnie życie kręci się tylko wokół szkoły do godziny 16-17, a później nauki do późnych godzin wieczornych, ale jak nie od dziś wiadomo jak się bardzo czegoś chce to się tego dokona. No ale cóż takie już są uroki drugiej klasy liceum, w której najczęściej wymawianym słowem przez nauczycieli jest MATURA. : ) Zresztą zapewne większość z was mnie doskonale rozumie. No nic dziś nie przygotowałam nic szczególnego , dlatego musicie mi wybaczyć te zdjęcia były robione na szybko, więc do usłyszenia już niebawem :* 



carmel jumper - kappahl%
legginsy-h&m
rings-h&m and glitter

 Aleks.

9 komentarzy:

  1. bardzo ciesze się, że wróciłaś:) sweter super, taki jesienny:) no i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie lustrzanką do lustra? Grzech:P

    OdpowiedzUsuń
  3. MUAH MUAH MUAH! <3 JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ!

    RUDA.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo za miłe słowa!:)
    świetny sweterek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci dużo samozaparcia i wytrwałości! Powodzenia = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za pomoc-nawet nie wiesz jak mi na tym zależało;) z radości aż wspomniałam o Tobie w nowym poście:D
    Zapraszam do poczytania o Alexie Chung;)
    +bardzo mi się podoba stylizacja, prosto i super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuję;*
    Właśnie.:) Wyglada czasem jakby wrzuciła na siebie pierwszą lepszą rzecz a i tak wygląda stylowo i ślicznie!

    OdpowiedzUsuń