niedziela, 30 października 2011

My jumpers.

Dziś postanowiłam przedstawić wam moją kolekcję swetrów. Wybrałam głównie te ciepłe i te które ostatnio noszę. Nie mam ich za wiele, dlatego też w najbliższym czasie planuję dokupić jeszcze jakieś, moim must havem jest oczywiście ciepły,oversizowy bordowy sweter, taki który idealnie nadawał by się na co dzień do legginsów, worker bootsów, i ciepłego komina, niestety ja nigdzie nie mogę takie znaleźć dlatego też jeżeli wiecie gdzie takie znajdę dajcie znać. Kolejnym, jest sweter w kolorze butelkowej zieleni, która w tym sezonie jest bardzo modna,lecz z nim też mam problemy. Wracając do moich, moim ulubieńcem jest karmelowy, jest po prostu idealny, chociaż nie jest jakiś za ciepły ale na razie sprawuje się bardzo dobrze. Natomiast najcieplejszym jest oczywiście musztardowy , który nie pozwoli mi na pewno tej zimy zmarznąć. : ) Obiecuję że kolejny post pojawi się już z outfitem. Do usłyszenie :*


H&M- pink,dark purple,grey,black-white. 
ZARA-brown. 
KAPPAHL- carmel.
SECOND HAND-mustard.

Aleks.

40 komentarzy:

  1. świetne! idealne na taką pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, jeju.
    Kochamy swetry :))
    Piękny ten musztardowy.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny mają kolory, dodaję do obserwowanych i z niecierpliwością czekam na zestawy z nimi na Tobie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaaka musztarda < 3 super mają kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również chciałabym jakiś oversizowy sweter do legginsiorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam swetry <3 na jesienne dni w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę dwa piękne sweterki :) zazdroszczę<3 sama wybieram się na zakupy w poszukiwaniu sweterka:P jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie :) zachęcam do obserwacji:** buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są . ! < 3
    Zapraszam http://skarbek44.blogspot.com/

    Obserwujemy .? ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten musztardowy naprawdę się wyróżnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swetrów polecam szukać w sh na pewno znajdziesz coś ciekawego. Chętnie zobaczyłabym stylizacje z tym musztardowym jest naprawdę śliczny.
    Zapraszam do mnie
    http://damemarieefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czarno-biały z h&m jest moim ulubieńcem! Bo mam taki samiutki! :* muaah:* RUDA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli o butelkową zieleń chodzi to pokaż o jakim dokładnie myslisz;)
    U siebie mam na sprzedaż oversizowy sweterek, ale nie wiem czy wpadnie Ci w oko:)

    Co do notki to niezła kolekcja i bardzo fajne kolorki!:)
    Ja poszukuję sztybletów w jakiejś rozsądnej cenie i nic:(

    OdpowiedzUsuń
  13. oo ten żółty jest świetny ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. co racja to racja;)
    Ja czekam na stylizacje w roli głownej ze sweterkami;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek to mus. Jakże w zimę bez sweterka?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham swetry! <3

    Pozdrawiam,TINA.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie 'grubaśne' swetry :P

    OdpowiedzUsuń
  18. musztardowy wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam swetry! W każdym rozmiarze i kolorze :D Najbardziej podoba mi się musztardowy :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci takiej kolekcji swetrów! Ten msuztardowy jest boski :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie kolory! Widzę jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja muszę zaopatrzyć się w jakieś swetry, jednak u mnie w mieście nie ma porządnych sklepów. -.- nic nie można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  23. swetry wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam swetry, musztardowy wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej there,
    I like your pictures here on your blog. It is really nice, love it!

    Check out mine if you like ;)

    OdpowiedzUsuń