niedziela, 20 listopada 2011

Caramel trousers.

Dziś chciałam wam pokazać karmelowe spodnie które kupiłam pod koniec wakacji i prawdę mówiąc do tej pory nie nosiłam ich za często, ale teraz są moim numerem jeden, ze względu że do nich pasuje prawie wszytko, może być jasna jak i ciemna góra. Notkę miałam w planach zrobić już wczoraj bo w tygodniu nie ma kompletnie czasu jako że już o 15 robi się ciemno , a że ze szkoły wracam dopiero o 17 to o outficie nie ma już mowy, ale niestety nie miałam czasu bo wybrałam się do kina na "Listy do M." , które naprawdę bardzo , a to bardzo polecam, prawdę mówiąc już dawno nie oglądałam tak fajnego filmu , więc dziewczyny jeżeli jeszcze nie widziałyście to warto się wybrać :) 

Eng.
Today I wanted to show you that I bought caramel trousers at the end of holidays and frankly so far I didn't wear them too often, but now they are my number one, because to them that fits almost everything, it can be bright and dark top.


  

 H&M - sweater,scraf.
CUBUS - trousers,belt.
PULL&BEAR - blouse. 
DEICHMANN - shoes. 
SECOND HAND - bag.
CASIO - watch. 


SPRZEDAJĘ:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1940305044 

Aleks.

20 komentarzy:

  1. uwielbiam te spodnie! Bombowe buty i torbę, piękna kolorystyka zestawu <33

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie :O
    Zapraszam do mnie :) U mnie nowa notka :))
    +Obserwjemy :>?

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie i torebka!!!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto ale za to z klasą! Wyglądasz lekko i na luzie ale w dodatku modnie, pod wrażeniem <3
    Może kiedyś Mnie odwiedzisz? Tematyka zupełnie inna, ale może się spodoba?
    www.nikayaplace.blogspot.com
    + dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja :)


    byłoby mi przemiło, gdybyś wpadła do mnie:
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no u mnie w h&m, no troszkę czasu już minęło ;>
    fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wielkie dzięki : ) ! masz świetny styl, nie powiem, że nie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaję do obserwowanych i dołączam się do witryny : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się to zestawienie kolorów ;>
    ciekawie tu :*
    obserwuję :klik:

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory :)
    Bardzo podobają mi się te spodnie ;)
    Twoja nowa obserwatorka,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look
    zapraszam na konkurs
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba ten zestaw, spodnie mają świetny kolo;p

    OdpowiedzUsuń