wtorek, 29 listopada 2011

Coral lipstic.

Hej Kochani,
 Dziś niestety bez nowego outfitu bo naprawdę nie mam na nic czasu, jak przychodzę ze szkoły o 16 jest już ciemno i o robieniu jakichkolwiek zdjęć nie ma już mowy. Z racji że już po dwóch dniach mam kompletnie wszystkiego dość postanowiłam dziś nadrobić zaległości w swoim serialu ( chyba kiedyś wspominałam że jestem ogromną fanatyczką " Gotowych na Wszytko"?) i zrobić sobie maraton  najnowszymi odcinkami. Już obok mnie stoi przepyczne cappucino z pianką w moim zasłużonym kubku ze stabucksa. Lecz na początku chciałam wam pokazać nową koralową szminkę w której jestem ostatnio po prostu zakochana.
Zdjęcie kompletnie nie oddaje jej oryginalnego koloru, lecz dla zainteresowanych jest to Golden Rose 67. Piękny soczysty koral, który na ustach wygląda prawie identycznie jak koral z YSL, tyle że ja za swoją zapłaciłam jedynie 9 zł. I jestem przekonana że na tej jednej się nie skończy , już upatrzyłam sobie kilku ulubieńców którzy z czasem będą już moi :) ( hahaha, jak przeczytałam sobie jeszcze raz poprzednie zdanie to wywnioskowałam że wygląda to jak bym pisała o mężczyznach :D )  Dobra mniejsza o to, wystawiłam kolejną rzecz na sprzedaż { http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7561787 }, pamiętajcie że kupując coś wspieracie mnie w zbieraniu na torbę z must have, a połowę pieniędzy już mam! Więc kto wie ale może już niedługo będzie moja! Kochane nie przynudzam już , do usłyszenia mam nadzieję w najbliższy weekend .
{picture wehearit.com}

Aleks.

3 komentarze:

  1. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!I love Eva!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń