wtorek, 15 listopada 2011

Me, Myself & Eye.

Na dziś zaplanowałam dla was coś innego i nowego. Oczywiście blog jest stworzony z myślą o modzie, ale mam nadzieję że notki od czasu do czasu o innej tematyce też wam się spodobają.Dlatego też pokazać wam moją nową paletkę ze sleeka- PPQ,którą dostałam od kuzynki, za co jej, bardzo a to bardzo dziękuję,chociaż co prawda na co dzień nie przepadam za mocnym makijażem, mój standard to od czasu do czasu korektor, puder sypki, tusz, jasny cień oraz kreska eyelinerem, bo niestety , a może stety należę do osób które krytycznie podchodzą do wymalowanych 15latek, ale to już inna bajka;) , a więc przejdźmy do sedna. Paletka jest z kolekcji limitowanej dlatego jeżeli chcecie ją kupić a jeszcze się nad tym zastanawiacie to radzę wam zrobić to jak najszybciej. Dostaniecie je na allegro w miarę przystępnych cenach. A naprawdę warto jak kupić gdyż kolory są niesamowite, idealnie nadające się na jesień. Ja ma swoich dwóch faworytów: burgund, który fachowo nazywa się "Chris de burgundy" oraz kolor przypominający trochę butelkową zieleń(?) , czyli '' blue Monady'', chociaż tak naprawdę nie wiem czemu blue, bo na moje oko on w ogóle nie przypomina niebieskiego. ;) Następnym moim ulubieńcem jest różowo-morelowy cień.('pink beret') który nadaję się idealnie na co dzień gdy na prawdę mamy niewiele czasu na jakiś dokładniejszy makijaż. Paletka zaopatrzona jest również w kilka kolorów które idealnie nadają się na jakieś większe wyjścia;miętowy oraz intensywna czerwień( salt 'n' peppermint & simple red ), prawdę mówiąc ja ich jeszcze nie używałam bo na co dzień nie gustuję w takich kolorach, ale każdy lubi to co lubi ;) Standardowo paletka posiada czarny cień, oraz bardzo na pigmentowaną biel. Jest to moja druga paletka ze sleeka, pierwszą jest Au Naturel, która jest moim ulubieńcem i oczywiście planuje zakup kolejnej tym razem oh so special. Ja osobiście bardzo lubię te cienie, może nie są jakieś super wydajne ale na prawdę co warte waszego zainteresowania. :).
Uprzedzam iż kolory w rzeczywistości mogą się co nie co różnić!


W weekend planowałam zrobić jakiś outift i zapewne coś się pojawi, w sobotę prawdopodobnie jadę na "Listy do M.", oglądaliście? Co myślicie? Ja pewnie dla tego muszę obejrzeć gdyż uwielbiam Pawła Małaszyńskiego i każdy film z jego udziałem <3. Kupiłam również dziś bordowy sweterek który zapewne niedługo wam pokażę.

SPRZEDAJĘ:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1940305044
 Aleks.

6 komentarzy:

  1. Hi there,
    your blog seems really great, I like the pictures!

    Check out mine :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że sprzedajesz je dopiero teraz bo pewnie bym kupiła:P Naprawdę sliczne i widzę mamy ten sam rozmiar o ile to Twoje :)
    Co do cieni to zdaje mi sie, że o nich słyszałam i widziałam te większe paletki z mnóstwem kolorów, coś pięknego. Ile kosztują te Twoje, orientujesz się może?

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a lovely post, I like these eye shadows! Great sense of style!

    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, oj tam.
    Rzeczy z Primarka możesz na Allegro kupić, choć przyznajemy, że są droższe.
    Bardzo fajna ta paletka! :)
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń