piątek, 11 listopada 2011

Panther.

Czarny, karmelowy i brązowy to zdecydowanie jedne z moich ulubionych kolorów tej jesieni.Dlatego też, dziś postanowiłam postawiłam na panterkę.Najprostszy strój, który nadaje się zarówno do szkoły jak i na zakupy. Bardzo wygodny i praktyczny,czarne rurki, najzwyklejsza panterkowa koszula i niezastąpiona ramoneska.
Prawie bym zapomniała, nie wiecie gdzie ( bez różnych czy internet czy konkretny sklep ) znajdę jakieś czerwone szpilki? Nie chciała bym bardzo cienkiego obcasa, wolę raczej taki trochę grubszy i żeby nie były bardzo bardzo wysokie, niestety ja nigdzie takich znaleźć nie mogę, jedyne jakie wpadły mi w oko to te http://www.deezee.pl/product/show/1051.html . Co o nich sądzicie? Muszę się szybko zastanawiać bo buty potrzebne mi są na połowniki, a to już za DWA tygodnie! 

ENG.
Black, caramel, and brown is definitely one of my favorite colors this autumn. So, today I put on panther.Simple outfit which is suitable both for school and shopping.Very convenient and practical,black jeans,shirt in panther and irreplaceable ramones.


 

 
H&M-shirt,jeans,ramones,shoes,rings.
@-scraf,bag,belt.
GLITTER-rings.
CASIO-watch.

Aleks.

20 komentarzy:

  1. świetny zestaw!! bardzo lubię połączenie panterki i skóry! noo i jedne z moich ulubionych butów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. diabeł tkwi w szczegółach, niesamowite połączenie chusty na koku z koszulą! Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz naprawdęświetnie i naprawdępodoba mi się ten kok no świetny!!
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz :))
    Świetna kurtka, koszula i buty.
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie i stylowo.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Kurtka, zegarek i moja ukochana panterka <3

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kok,torebka i bluzka;> ogólnie zestaw na tak,poza butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie!:) buty świetne, chciałam coś podobnego, ale na płaskim obcasie:)
    Obczaj stronę stylowe butki albo fleq .pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygladasz i cudna koszula ;) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, podoba mi się twoje wyczucie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te buty<3 Nie wiem może dlatego że mam takie same. Ruda xoxo ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się torebka !! :))) + dzięki za komentarz u mnie :)):*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny zestaw, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw ! ta chustka w koku- świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja wpadłam na pomysł "obkręcenia" włosów, a właściwie koka chustką i na dodatek też panterkową :D Ostatnio chyba z niektórymi blogerkami wiąże mnie jakaś telepatia ;)
    Oczywiście super kurtka, koszula i bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. great look and your blog is awesome! :)

    XOXO

    i would be very happy if you take a look at my new blog!
    wiebkembg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Olus, Olus..
    Wpisuje w google panther ramones i wyskakujesz mi Ty ;)
    I to jeszcze jako pierwsza na stronie :)

    OdpowiedzUsuń