wtorek, 6 grudnia 2011

MIKOŁAJKI.



Hej kochani,
Jak tam mikołajki? Mikołaj nie zapomniał o was? Co znalazłyście rano w skarpetach? Ja co prawdę jestem już za dużo na to, ale w dalszym ciągu wierzę że gdzieś tam w Laponii jest ten jeden, który może nie rozwozi prezentów , nie ma elfów i latających reniferów ale jest! Ja pochwalę się swoimi prezentami, dostałam śliczny zegarek w panterkę i bransoletkę, jestem po prostu zachwycona <3
 
A wy co dostaliście?
Jak tam przygotowania do świąt? Ja co prawda nie czuję w ogóle tej świątecznej atmosfery,ale mam nadzieję że już nie długo to się zmieni, że gdy już jak co roku ubiorę choinkę, ustroję dom w różnego rodzaju lampki , łańcuchy i inne cudowne rzeczy tego typu  poczuję że to już ŚWIĘTA <3
A co  prezentami dla bliskich? Macie jakieś pomysły? Ja zawsze mam z tym problem i jak to bywa zostawiam sobie na to ostatnie dni przed świętami , gdzie akurat w centrach handlowych panuje totalne szaleństwo? Co proponujecie; dla ukochanego,rodziców,rodzeństwa,dziadków i dalszej rodziny? Piszcie swoje propozycje może i ja z którejś skorzystam.

{picture wehearit.com}

Życzę Wam wszystkim Wesołych Mikołajków! 

Aleks.


9 komentarzy:

  1. Mikołajki. I już niedługo święta! :))
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje, świetny zegarek jak i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I bought the black one in zara too! But when I saw that it was broken I was so mad because it was so expensive. Sorry no Zara for me hehe! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie placilam za przesylke, poniewaz koszt przesylki mialam za darmo w ramach wspolpracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zegarek! ;d
    ja dostałam muszkieterki emu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent sprawił Ci Mikołaj :) Bardzo mi się podoba ten zegarek :)


    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mikołaj zadbał o to by było mi ciepło i dostałam świetną czapkę z wielkim pomponem i szalik <3

    Teraz może nas zasypać.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny zegarek!

    swietne zdjecia!

    Na moim blogu ostatni dzień rozdania, do wygrania 4 różne pierścionki od Heavy Cross! Zapraszam :)

    http://alice-cross.blogspot.com/2011/11/giveaway-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń