środa, 28 grudnia 2011

NEW IN MY WARDROBE!

Dużo tego nie ma,jako że wczoraj robiłam dopiero rozeznanie po sklepach, upatrzyłam sobie naprawdę kilka perełek i teraz czekam aż przecenią je jeszcze bardziej. Dziś pokażę Wam moja dwie nowe rzeczy; pierwsza z nich to cudowna złoto-brązowa bluzka ze skórzanymi wstawkami z zary na którą miałam chrapkę już jakiś czas temu. Może nie kupiłam jej po szałowej przecenie bo tylko 20 zł taniej ale i tak bardzo się z niej cieszę. Kolejną rzeczą są balerinki  również z zary które oglądałam już dobre dwa tygodnie temu i gdy wczoraj zobaczyłam że są o 60 zł tańsze i że to ostatnia para w moim numerze bez namysłu pobiegłam z nimi do kasy.
Kochani mam do Was wielką prośbę! Jest tutaj może ktoś z Torunia?! Bardzo , a to bardzo zależy mi na tej torebce! http://static.zara.net/photos//2011/I/1/1/p/8381/004/040/8381004040_2_1_3.jpg?timestamp=1312895521746 ! A podobno są tylko i wyłącznie w Toruniu. Była bym bardzo wdzięczna gdyby ktoś mi ją kupił i wysłał!

ZARA %% - blouse & shoes


Aleks.

20 komentarzy:

  1. śliczna ta bluzka ;p jateż obecnie "wychaczam" jakieś korzystne przeceny dla mojego portfele ;D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the oversized tunic with the detailed leather and the leopard printed flats.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzka. Też chętnie się na taką skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do siebie , poobserwujesz ??
    http://pattis-fashion-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wczoraj byłam w Toruniu na zakupach i kupiłam tylko jedne botki przecenione tylko o 40 zł .. ale mimo to jestem strasznie zadowolona : > mam ochotę różnież jeszcze poczekać na większe przeceny i kupić parkę, balerinki, koszule i może jakąś torbe : )

    OdpowiedzUsuń
  6. do torunia muszę dojechać pociągiem : > ale to w miare blisko : >

    OdpowiedzUsuń
  7. super ta bluzka !!!!!

    zapraszam do mnie :)
    princess-beyonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka rewelacyjna. < 3

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie rzeczy bardzo mi się podobają, a szczegónie te balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, bransoletka z kappahl kosztowała 12zł a spódnica z bershki bodajże 59zł - można to sprawdzić na ich stronie. Jest dokładnie taka, jak mówisz- z przodu krótsza, a z tyłu dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest niesamowita. A butki podobne mialam :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Butki przepiekne! Mi w tym roku udało się tylko kupic zakiet z Zary spedzajac tam uwaga 3 h:///

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  13. t bluzka jest obłędna!czekam na stylizacje z nia!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dodaje do obserwowanych :) mogę liczyć na to samo? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń