piątek, 9 grudnia 2011

NEW LOVE.

Hej kochani,
ze względu że jestem chora nowego outfitu nie będzie, za to dziś pokażę wam moją najnowszą miłość jaką jest długo wyczekiwana przeze mnie torba z zary! Lecz moja droga do niej była dość kręta, mianowicie jakiś miesiąc temu zapadła decyzja że muszę ją mieć ( a że nie od dziś wiadomo że jak sobie coś pomyślę to i tak prędzej czy później to zrealizuję ) i kilka dni później otworzyli u mnie zarę i gdy tylko do niej weszłam i zobaczyłam że są,byłam zauroczona niestety akurat wtedy nie miałam pieniędzy, więc miła pani w sklepie powiedziała mi że jest ich 9 i że powinny długo być, lecz gdy wróciłam tam po jakichś 2-3 tygodniach już nie było żadnej!Kolejna miła pani przy kasie dała mi numer i kazała zadzwonić za dwa dni, lecz niestety gdy zadzwoniłam powiedziano mi że ich nie ma, natomiast mój upór nie pozwolił mi spokojnie siedzieć w domu, co tam że z gorączką i bólem gardła postanowiłam sama pojechać i się o tym przekonać. Na wystawie dostrzegłam tylko niebieską i czarną,którą wzięłam i podeszłam do kasy aby spytać się o karmelową. Pani chwilę popatrzała i powiedziała żebym poszła do jakiejś innej bo chyba są 2 sztuki! Zrobiłam tak jak kazała i tak właśnie zdobyłam swoją wymarzoną torbę, po drodze oczywiście odsyłano mnie jeszcze do jakichś trzech innych pań , czekałam jakieś 10 minut bo szukano jej na magazynie, a na końcu przy kasie nie chciała się od kodować więc musiałam poczekać kolejne 5 minut. Ale to mało ważne! Ważne jest to że w końcu jest moja!





 {przepraszam za zdjęcie w lustrze i za te skarpetki, ale jak już wspomniałam wcześniej jestem chora! ;D}

http://allegro.pl/show_item.php?item=1987155535

Aleks.

26 komentarzy:

  1. uwielbiam tę torbę !
    zazdroszczę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna torba;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na taką torebkę sama mam chrapkę : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej!piękna jest!zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa, rozumiem, rozumiem ;d myślałam,że chodziło Ci, że do zestawu całkiem nie pasują, a z wszystkich moich par buciorów najlepiej wyglądały w tym zestawie ;)

    ja bardzo długo przekonywałam się do tego typu bucików, zauroczyły mnie dopiero, gdy poczułam, że są wygodne i ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta torba. Mnie by się przydała taka czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak racja to must have !
    jest cudowna !!


    obserwuje i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torba to klasyka wśród elegancji ! Super

    OdpowiedzUsuń
  9. torba, torba, torba <3 zazdroszczę <3
    zapraszam do mnie:) +obserwujemy :>?

    OdpowiedzUsuń
  10. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful bag!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba jest przepiękna!!!!! Zazdroszczę!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na nowy post!!!!:):*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta torba! :)
    zdrowiej jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. na początku ta torebka mi się nie podobała, ale oczywiście teraz wg mnie jest świetna, akurat jak ciężko ją dostać, no pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. eh eh zajebiście mi się podoba i chociaż jest ze skóry, to nie jestem gotowa na taki wydatek na jedną torbę. Z kolei podroby w ogole mi się nie podobają (ich wykonanie)

    OdpowiedzUsuń