sobota, 31 grudnia 2011

New Year's outfits!

Kochani dziś szybciutko, zdjęcia były robione dosłownie przed chwilką, lecz na nich jestem jeszcze bez makijażu.Za kilka godzin wychodzę na sylwestra,którego spędzam na domówce z najbliższymi. Mój strój jest bardzo prosty , wkoło masa cekinów, tony brokatu dlatego też ja postawiłam na coś bardziej eleganckiego. Klasyczna ''mała czarna'' która moim zdaniem jest nie zawodna, nie wiem czy na zdjęciach to widzicie ale jest ona cała obszyta koronką. Na to pudrowo-różowy żakiet, czarne kryjące rajstopy, koturny , oraz czerwone dodatki , jak i pazury których za zdjęciach jeszcze niestety nie widzicie. Kochania ale zapomniałabym o najważniejszym! Jeszcze w tym starym 2011 roku chciała bym Wam złożyć życzenia. Życzę Wam aby ten nowy rok był na pewno lepszy niż ten stary, bez względu na to jaki on był ;*


H&M- dress, jacket,,ring,tights.
NEW LOOK - wedges.
SH- necklace  

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!  
 
Aleks.

7 komentarzy:

  1. Szczęśliwego nowego roku, kochana!

    Bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądałaś ! ja jednak w tym roku postawiłam na stylizacje ze spodniami, koturnami podobnymi do twoich, weżową bluzke i rowniez marynarke.. do całości dodałam złote dodatki i srebrny lakier !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, marynarka jest cudowna!
    szczęśliwego!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna sukienka, piękna biżuteria, wyglądasz przepięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty!
    to jest mój nowy blog
    www.lolaenville.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw! Śliczna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog:)
    z przyjemnością go oglądam i czytam :)

    zapraszam do mnie
    www.fpshoots.blogspot.com
    karo:)

    OdpowiedzUsuń