poniedziałek, 12 grudnia 2011

PINK T-SHIRT & WALLET.

 
 Hej kochani,
dziś niestety też nie ma outfitu, ale jak już kiedyś wspomniałam w ciągu tygodnia nie ma na to szans, praktycznie dzień w dzień siedzę w szkole do 17 a później już jest za późno na robienie zdjęć więc nie pozostaje mi nic innego jak takie notki. Po za tym nie mam chyba nawet siły na myślenie o nowym, np teraz siedzę nad historią z ciepłym kakao <3 chociaż dziś i tak są luzy bo chyba już kiedyś wspomniałam że uwielbiam historię i nauka jej to dla mnie tylko przyjemność? A jak nie to właśnie teraz mówię ;) A tak nawiązując do tego, jeżeli macie do mnie jakieś pytana to śmiało pytajcie, ostatnio zastanawiałam się czy nei zrobić na blogu czegoś w stylu " kwestionariusza"? Co o tym myślicie? Piszcie pod spodem pytania, jak będzie ich sporo to zobaczymy co da się z tym zrobić ;)
Dziś wam dwie rzeczy , które co prawda nie są nowe , bo obie kupiłam w sierpniu, ale jakoś wcześniej nie było okazji żeby je pokazać.
Pierwszą rzeczą jest mój najukochańszy portfel , który kupiłam w river island <3 Kosztował 99zł co moim zdaniem jest lekkim przegięciem i przez tydzień chyba zastanawiałam się czy go brać czy nie, ale powiem wam teraz po tych kilku miesiącach że wcale nie żałuję. Jest genialny , bardzo praktyczny i pomieści naprawę wszytko <3 Bardzo dużo miejsca na karty co jest wielkim plusem, dwie dość spore przegrody na drobniaki i kolejne dwie na grubsze pieniądze, mieści tysiące paragonów co w moim wypadku jest musem!
Kolejną rzeczą jest RÓŻOWA,( czego na zdjęciu nie widać, w rzeczywistości można powiedzieć że jest to nawet wściekły róż ) bluzka. Jest z Dorothy Perkins i ja ją kupiłam na wyprzedaży, jej pierwotna cena to 169zł, mi udało się ją zdobyć po dużo niższej bo zaledwie za 30 zł. Uwielbiam ją , była moim nieodłącznym elementem podczas wakacji bo pasowała dosłownie do wszystkiego!

Sprzedaję;
http://allegro.pl/short-tee-topshop-must-have-batman-nowa-z-metka-i1987155535.html

Aleks.

13 komentarzy:

  1. cudowna bluzka ! : )

    www.alittleinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka :.>>>

    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ah! genialne wszystkie rzeczy<3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny portfel!!!!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na allegro chętnie zajrzę, a ciuszki świetne i zazdroszczę ceny koszulki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię taki fason bluzek:) co do portfela to lubię inwestować w dobre jakościowo, bo są one codziennego użytku więc muszą być solidnie wykonane:) mój trochę droższy służy mi już 3 rok i jest jak nowy i nie żałuję tych pieniędzy również:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takiego typu bluzki.<3 Portfel również jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję : * .

    jakbym kupiła taki drogi portfel to potem miałabym wyrzuty sumienia . : D a bluzka świetna, bardzo mi się takie podobają.

    diariees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń