sobota, 3 grudnia 2011

Red sweater+yellow scraf.

No i mamy grudzień! Nie wiem jak wam , ale mi ten rok zleciał bardzo szybko, dokładniej pamiętam ostatnie święta i czuję jak by były tak nie dawno, a tu proszę za 3 tygodnie kolejne!Czas leci o wiele za szybko, no ale cóż na to wpływu już nie mamy. Mili państwo a więc na dworze zagościła zima! Może jeszcze nie ma śniegu, ale temperatura jest jak najbardziej zimowa. Dlatego moje codzienne outfity różnią się jedynie kolorami swetrów bo bez nich aktualnie nie wychodzę z domu. Dziś chcę wam pokazać mój najnowszy czerwony sweter który jest bardzo cieplutki na takie dni jak dziś po prostu idealny!


 


PULL&BEAR- sweater.
H&M - jacket, legginsy,tunic,scraf.
GRACELAND-worek boots.
PRIMARK-bag.
DIY- necklace.

Aleks.

16 komentarzy:

  1. ooo kurcze, ale fajny zestaw! Twój sweter i komin♥
    ale powinnaś się więcej uśmiechać. :):):)
    szczerze mówiąc to ja też nie byłam do nich przekonana, ale potem jakoś mi spasowały. :):)
    obserwujemy? ;>
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam ją w ramach współpracy i nie płaciłam za przesyłkę, więc niestety nie wiem :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. super się prezentujesz :)
    Trwa u mnie konkurs gdzie można wygrać zegarek. ZAPRASZAM :)
    daajaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-edibazzar.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje, śliczny sweter :) bardzo ładnie Ci w kolorze czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny czerwony sweter ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torba ;)

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na etsy.com, z tego co widziałam, to jeszcze jest trochę :-)

    http://www.etsy.com/listing/56417777/moschino-belt

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. niee, nie mam;D miałam skarpetki stopki;D;D;D
    wyglądasz fantastycznie w tym swetrze, zazdroszczę Ci szalenie!;D
    i masz rację że czas bardzo szybko płynie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz, mam identyczny komin:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweter świetny! podobają mi się te łaty:D super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski sweter, mega!!!!

    obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego blogu!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post mikolajkowy:):**:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweter :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komin :)
    A swetry z łatami ubóstwiam <33
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Zachęcam do obserwowania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń