sobota, 17 grudnia 2011

SKIRT IN HORSES.


Hej kochani,
dziś także bez outfitu, ale prawdę mówiąc nie znam osoby której w tak okropną pogodę chciało by się wyjść z domu, ja jako że nie muszę to nie wychodzę,wczoraj wystarczająco zmokłam jak latałam po mieście za prezentami, i muszę powiedzieć że już prawie wszytko mam :). No ale mniejsza i gdy wczoraj weszłam do h&m i zobaczyłam że są promocje byłam po prostu w siódmym niebie! Mierzyłam chyba z 10 rzeczy z czego w dwóch po prostu się zakochałam, pierwsza to pomarańczowa marynarka, która po przecenie kosztuje jedynie 60 zł! I spódnica w konie na którą chorowałam już od dawna , ale nie byłam do niej do końca przekonana i jakoś 100 zł było mi szkoda na nią wydać, a że wczoraj była po 40 to było chyba oczywiste że musiała być moja <3 Z marynarki na razie zrezygnowałam jako że postanowiłam uszczuplić swoje wydatki ;) Ale i tak wiem że wrócę po nią po świętach. ;) Dziś ukażę wam też przedsmak mojego wystroju świątecznego w pokoju, resztę zobaczycie w prawdopodobnie w czwartek. I na koniec przedstawię wam moich partnerów na dziś ; fizyka, historia,polskie i matematyka <3 Jeszcze tylko jutro chemia i trochę historii i będę miała w końcu weekend <3


Aleks.

8 komentarzy:

  1. ładna spódniczka ;) !

    www.alittleinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć. :<
    Spódniczka świetna i tylko za 40 zł ;o.
    Pozdrawiam xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że najbliższy H&M mam 100km od domu. Bardzo podoba mi się Twój blog. Obserwuje i zapraszam do mnie, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super piosenka i ciekawa spódnica ; )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza spódnica ♥

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    www.the-fashion-bliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna spódniczka!!!

    Zapraszam również do siebie.. nowy post i konkurs - idealny na czas wyprzedaży :))
    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń