wtorek, 27 grudnia 2011

Wszyscy mają kolię mam i ja!

Dziś pokażę Wam moją nowiutką kolię z h&m którą znalazłam pod choinką! Jestem w niej zakochana! Od dawna chciałam ją mieć ale u mnie w h&m w ogólnie jej nie było, a na allegro ceny były gigantycznie i tak jakoś o niej zapomniałam. Aż do momentu gdy rozpakowywałam jeden z prezentów i znalazłam tam właśnie ją! <3 Początkowo chciałam zrobić notkę z prezentami, ale nie wiem czy to ma jakiś sens mogę Wam jedynie powiedzieć że w tym roku jest bardzo zadowolona z prezentów dostałam min. tą o to kolie, dwa prześliczne kominy, szafkę na biżuterię , buty nike , kosmetyki , perfumy , sprzęt rtv ,słodycze i pieniądze. Byłam dziś też na zakupach ale dużo nie kupiłam w weekend idę znowu i gdy zbierze się tego trochę więcej na pewno Wam pokażę ;)

H&M- kolia
Aleks.

18 komentarzy:

  1. dziękuje ci bardzo za komentarza :)
    fajnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest, sama na nia poluje ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, są z Rossmanna, uwielbiam tę serie, pachnie nieziemsko, tzn. jeszcze zależy co.
    o tak, ostatnimi czasy Tisane ratuje mi życie.
    Owszem ten eyeliner jest wspaniały, niestety (dla niektórych stety) baaaardzo ciężko jest go zmyć, ale spokojnie utrzyma się cały dzień, bez konieczności poprawiania, trwałość ma super długą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolia jest śliczna. Gdybym ja taką dostała na pewno też byłabym baardzo zadowolona.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ją pasuje do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się ona jakoś średnio podoba..

    OdpowiedzUsuń
  7. tez musze sobie taka kupic;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna kolia :) ciekawa jestem jak wyglada na tobie

    OdpowiedzUsuń
  9. też za mną chodzi ta kolia, ale jej popularność jakoś mnie odciąga od zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łoo też o niej marzę! Jest cudowna! wygląda jak prawdziwe złoto ! :D
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama na nią poluję, ale w H&M w moim mieście niestety jej nie ma. :( Także zazdroszczę zakupu! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jest świetna! długo się nad nią zastanawiałam, aż w końcu zniknęła ze sklepów;P

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka cudna!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie tu u Ciebie ;]

    obserwujemy ? ;d

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ją mam i uwielbiam ! do wszystkiego mi idelnie pasuje ! <3

    OdpowiedzUsuń