sobota, 7 stycznia 2012

Carmel.

Zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. Zawsze modny, pasujący praktycznie do każdego innego. Dlatego dziś jest on kolorem dominującym, najprostszy i najwygodniejszy strój. Karmelowa tunika którą kupiłam już dość dawno , bo w zeszłe wakacje w SH , początkowo nie byłam do niej przekonana, ale ostatnio jest ona moim numerem jeden! Do tego najlepsza na świecie skóra, i tu uprzedzam wasze pytania! Nie, nie jest mi w niej zimno, chociaż jestem typem zmarzlaka to daję radę ;-). I jako dopełnienie całego stroju moja cudowna torba! Zdjęć jest niewiele bo nie dość że szwankuje mi aparat to pogoda jest fatalna.

  
SH - tunic from primark.
H&M - snood, jacket,shoes,rings.
ZARA - bag.
GIFT-watch.

>SPRZEDAJĘ<

Aleks.

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się twój blog!
    dodamy?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie model tej torebki.


    www.trashy-or-classy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Karmelowa torebeczka niczego sobie! Super wyglądasz ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, tunika bardzo fajna i super prezentuje się ze skórą! no i oczywiście zazdroszczę torby!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę cię zaprosić do wzięcia konkursu, który organizuję na swoim blogu. można wygrać śliczną biżuterię. biżu nigdy dość :) www.daajaA.blogspot.com - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. torba faktycznie rewelacyjna! widziałam takie na allegro, i coraz bardziej nabieram ochotę na to cudowne torbiszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co Wy wszystkie widzicie w tych zarowych czy a'la zarowych torbach:P

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiam soe nad zakupem tej torby.. ale Zare mam tylko dostepna w necie :( wiec pytanko: jestes zadowolona z niej, warto, wygodna?
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka ;)
    .
    http://www.ameliasienazywam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, torba i ramoneska są boski;p bardzo mi się tez podoba kolor koszuli;p

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna kurtka :)
    zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń