poniedziałek, 2 stycznia 2012

Checkered shirt.

Nie wiem jak wy, ale ja uważam że zwykła koszula w kratę jest po prostu klasykiem i rzeczą którą powinien mieć chyba każdy w szafie. Nadaje się zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia, można ją zestawić dosłownie ze wszystkim. Była, jest i zawsze będzie na czasie. Moja ma jakieś 3 lata? I przyznam że nie raz ratowała mi pupę ;-) Dziś najzwyczajniej w świecie zestawiłam ją z moimi ulubionymi legginsami , czarną marynarką i workerami , czyli można powiedzieć że idealny strój na co dzień.




H&M - legginsy % , gold necklace.
C&A - shirt.
NO NAME - jacket , watch
PRIMARK - ring 'LOVE'
GRECLAND - worker boots.
@ - bag.

Kochani , mam wielki dylemat, którą torbę wybrać jestem w totalnej kropce! Co prawda już od dawna bardzo podobała mi się ta czarno-beżowa , ale jak znalazłam tą całą czarną nabrałam wątpliwość?

Aleks.

24 komentarze:

  1. zdecydowanie czarna ;d koszulę masz cudowną, koli zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy <3 zestaw podoba mi się ,ale dwa zdjęcia to trochę mało ;((

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ten mały też miał być podwórkowy, ale okazał się być taki milusiński, że został w domu :D

    A torba najładniejsza jest czarna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nude Nude <3 najpiękniejsza jaka może być!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula super, a torba czarna

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz i jakie dłuuuuugie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw! ja niestety nie mam koszuli w kratką ale myślę, że niedługo sobie sprawię taką.
    jak dla mnie torba nr 2 jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie :) co do torby to jestem szczęśliwą posiadaczką czarnej wersji ;) uważam, że jest bardziej uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny zestaw!!! super fryzura- dziewczęca!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinnaś częściej chodzić w rozpuszczonych włosach, wyglądasz przepięknie ;)
    TORBA NR 2 , zdecydowanie! Mam i naprawdę na żywo jest 100 raz piękniejsza! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. co do torby wybrałabym czarną, beżowa średnio mnie zachwyca :)

    Zaprasza do mnie :)
    http://hugepassionforfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybierz czarną, jest piękna :)
    poza tym też lubię koszulę w kratkę, pasuje prawie do wszystkiego :)
    Jak już jestem, to przy okazji dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw!! spodnie są super, z koszulą wyglądają rewelacyjnie:) obie torebki są super, ja wybrałam czarną ze względy na klasykę i to, że będzie pasować do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne legginsy !:)
    pozdrawiam i dziękuję bardzo za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym Cię zaprosić na konkurs, który odbywa się na moim blogu. Zapraszam :) www.daajaA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądasz.. strasznie podobają mi się twoje buty : ) masz idealny naszyjnik na sobie hah ! ja wybrałabym chyba czarną torbę.. ale w sumie ciężka dezycja.. bo ta z beżem ma chyba motyw wężą co ? bo jeśli tak to też miałabym ogromny kłopot z wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne legginsy i naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem za czarno-beżową torbą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam koszule w kratkę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że czarna będzie Ci pasować do większości rzeczy ;) Świetny zestaw!
    Zapraszam do siebie: http://mojmalyswiatmody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń