sobota, 25 lutego 2012

bordo shirt.

Hej kochani, dziś prezentuję Wam moją ostatnimi czasy ulubioną bordową koszulę. Kupiłam ją kilka tygodni temu w new yorkerze, w którym swoją drogą kupuję bardzo rzadko. Zapłaciłam za nią grosze bo tylko 19,90 czyli żal było nie brać ;-) A muszę przyznać że był to trafiony zakupy bo jest bardzo, a to bardzo wygodna i można zestawić ją naprawdę ze wszystkim poczynając od spódnic, spodni kończąc na legginsach na które ja dzisiaj postawiłam ;)



 shirt - ny
jacket - h&m
bag - @
shoes - h&m

PS, macie jakieś konkretne życzenia co do notek?
Bo przyznam szczerze że na outfity mam czas tylko i wyłącznie w weekendy ;)

Aleks.

19 komentarzy:

  1. http://mojehandmade.blog.pl/
    zapraszam jakbyś była zainteresowana :)
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula i kurteczka :) genialne połączenie naszyjnika. Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam burgundowy za to ;)
    u mnie nowy post, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! uwielbiam burgundowe koszula i do tego ta ramoneska:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hihihiih, i bardzo dobrze, włosy trzeba ratować, trzeba o nie dbać;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula, też chciałam ją kupić, a nawet przymierzyłam i jak zwykle nie było rozmiaru :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu nie będę owijać w bawełnę zapraszam na mojego bloga :
    fashiondemi114.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu nie będę owijać w bawełnę zapraszam na mojego bloga :
    fashiondemi114.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. UWIELBIAMY TAKIE KOLORKI ! <3 FAJNA STYLIZACJAAA :)

    ZAPRASZAMY DO NAS

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    P.S KONKURS NA NASZYM BLOGU : http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolor koszuli :) i całość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń