niedziela, 12 lutego 2012

new.

Hej kochani, wiem że mówiłam że jak będę miała ferie to nadrobię wszystkie zaległości, że outfity będą częściej, ale jak widać za przeproszeniem gówienko z tego wyszło :) Nie dość że cierpię na wysyp pryszczy ;/ ( Co polecacie na walkę z nimi? ) to na dodatek pogoda jest okropna. Więc po raz kolejny zobaczycie moje zakupy. Nie wiem czy to lubicie czy nie, ale innego wyjścia nie mam, i na dodatek standardowo; cierpię na brak aparatu, dlatego zdjęcia są takiej jakości jakiej są gdyż muszę zadowolić się wyłącznie cyfrówką. Ogólnie postanowiłam że w tym roku nie będę szalała na wyprzedażach i nie będę kupowała 10 niepotrzebnych swetrów, tylko dlatego że będą po niskiej cenie, stwierdziłam że w tym miesiącu postawię na klasyki, dlatego w końcu kupiłam najprostszy na świecie czarny żakiet, którego do tej pory brakowało w mojej szafie. Uważam że jest to całkowity must have , idealnie pasuję zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia. Kupiłam też dwie klasyczne koszule, po śmiesznych cenach bo za nie całe 20 zł,a pasują do wszystkiego. W h&m spotkałam też gumki , nie są to może to "popularne metalowe" , ale z tych też jestem zadowolona :).Natomiast reszta to łupy z sh i troszeczkę nowości kosmetycznych.



marynarka- h&m
koszule- ny %
gumki - h&m
sweter - topshop , SH
morelowa koszula - new look , SH
kopertówka - mohito, SH
beauty blender - @
3pomadki - manhattan
baza pod cienie/korektor - essence
cienie w kremie-revlon

Aleks.

11 komentarzy:

  1. świetne zakupy! muszę dorwać te gumki ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna biżuteria. :) na dodatek bardzo podobają mi się łupy z sh i te piękne, kolorowe kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne łupy, gumki i kopertówka świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. morelowa koszula jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne gumki, muszę udać się do H&M:)
    A na wysyp proponuję Brevoxyl:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy! :) Najładniejsze są koszule! No i żakiecik, no i... Wszystko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są te zakupy, i jeżeli chodzi o mnie do mogła bym dużo więcej oglądać takich postów.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdobycze, szczególnie ta torebka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy! piękna kopertówka!

    OdpowiedzUsuń