czwartek, 2 lutego 2012

Parka khaki.

Hej kochani, dziś prezentuje Wam moją parkę już na sobie, jest bardzo ciepła i idealnie nadaję się na takie mrozy jakie panują teraz na dworze. Kupiłam ją na wyprzedażach w pull&bear, już dokładnie nie pamiętam ale była przeceniona bodajże z ok. 300 zł na 130, czyli naprawdę nie dużo jak na tak ciepłą kurtkę. Teraz praktycznie cały czas pod spodem noszę ten gruby szary sweter który sprawdza się idealnie. Natomiast "wisienką na torcie" jest gruuubaśny  komin , który ja  noszę tak jakby złożony jeszcze na pół bo jest przeogromny! ;-)

parka - pull&bear %
grey sweater - zara %
bag- @
snood - primark 


Aleks.

15 komentarzy:

  1. Idealny na takie mrozy set, brakuje mi jeszcze tylko grubej wełnianej czapy z bąblem w skandynawskim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie parki! Ja sama swojej poszukuję już od bardzo dawna, i na dodatek na wyprz. cudowny zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, miło to słyszec choć ja mam ich momentami dość.
    a co do mojego brata, to nie wydaje mi się żeby był slodki. chyba nie az tak..

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin jest cudny. :)

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam wszedzie takiej kurtki, ale zadna jakos mi nie pasuje, ta jest idealna !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta parka jest piękna! bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny szaliczek :) Może miałabyś ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja też szukałam takiej kurtki, ale już trochę po zimie

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!

    rebellook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna pareczka! zazdroszczę, zwłaszcza za taką cenę :))

    OdpowiedzUsuń