niedziela, 4 marca 2012

Carmel jacket.

Brązy i beże, czyli kolory które może nie dominują , ale na pewno zajmują znaczną ilość mojej garderoby i powiem szczerze  nie wyobrażam sobie żeby ich nie było. Dlatego też dziś prezentuje Wam karmelową marynarkę połączoną z morelową(?) koszulą i moją torbę z zary która już czuję że będzie idealna na wiosnę! I jako dopełnienie karmelowy komin z wiosennym akcentem, czyli broszką w kształcie kwiatka.



I na koniec prezentuję Wam moją nową lampkę nocną, którą kupiłam za śmieszne pieniądze bo za jedyne 10 zł, w biedronce.Były różne kolory, ja wahałam się pomiędzy białą ,a tą i jednak wybór padł na fioletową, która moim zdaniem fajnie się prezentuje i pasuje do mojego pokoju :-)
   

jacket - bershka
shirt - new look, sh.
bag- zara
shoes - h&m
snood - h&m
glasses - primark.

     Aleks.

43 komentarze:

  1. PRZEPIĘKNIE wyglądasz na trzecim zdjęciu, no po prostu CUDO! Bardzo, a to bardzo zazdroszczę Ci tej torby jest przepiękna!
    Mam prośbę zrób 'room tour', albo jakie kosmetyki używasz do codziennego makijażu, bo to może być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) O poście z pokojem już kiedyś myślałam i z jakiś czas na pewno się coś takiego pojawi, o kosmetykach też pomyślę :)

      Usuń
  2. Chciałam tą torbe z Zary ale niestety się spozniłam : ( Też nie wyobrazam sobie życia bez bezy i brazów, sa takie uniwersale i klasyczne <3 slicznie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary są nie z tej ziemi ;p i te kolory super razem wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny outfit, szczególnie ta torba <3
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za przemiły komentarz:)
    fantastycznie dobrałaś kolory, bardzo ciekawe okulary. całość wygląda świetnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, fajna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta piękna torba i piekna marynarka, cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te torby wyglądają genialnie. a jak jest w praktyce? mają dużo kieszonek?
    mam taką samą lampkę hehe ;)

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  9. zdaje się, że mamy ta samą marynarkę - szkoda tylko ze na mnie nie prezentuje się tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. a obcięte o całe 8 cm - nikt nie zauwazył.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny outfit widać ,że już wiosna ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne kolory, koszula śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torba! Cały zestaw super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna torba!!!!

    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz !! Okulary są super !! :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci w tych kolorach, lampa jest MEGA i taka tania :P Super.!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za komentarz!
    Świetna marynarka. Wczoraj chyba z trzy godziny szukałam czegoś fajnego na eBayu, ale wybór jest baaardzo trudny.... :3

    Obserwuję.
    xoxo, M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Megalołmenia, nawet nie wiem ja mi się podoba ta Twoj torba bjacz, jezu zjem Ci ją w Wawie ok? RUDA!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem tylko tyle, że wyglądasz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy Ci w takich kolorach :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście to kwestia gustu, ale według mnie właśnie takie barwy to najlepsze co mogło sie kiedykolwiek w życiu narodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny zestaw ! uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wygldasz ! ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. dokładnie:D
    przynajmniej nie wyglądam w niej źle!:D
    świetny look:D:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boska torebka, też chciałam ją kupić, ale chyba bym głupio z nią wyglądała :P Ty za to wyglądasz z nią super! ;D

    chinchilla-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie podobnie - brązy i beże wygrywają!:) Zakochałam się w lampce, nie mogę uwierzyć, że kosztowała tylko 10zł!

    OdpowiedzUsuń
  27. Marynarka z torebką współgrają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy outfit!

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna torebka i marynarka, w ogóle faaajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. super otrbka ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna jest ta torba, ciągle o niej marzę

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna torebka:) zapraszam do siebiee

    OdpowiedzUsuń
  33. marynarka i torba sa przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo wszystko fajnie połączone.
    torbe kocham, marze od dawna i jak tylko przyjdzie wypłata za marzec to też kupuje ale czarną ;D
    a co do mojej paczki to pefka, nie ma czasu na nude ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. torba! *.*
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń