poniedziałek, 12 marca 2012

new new new.

Hej kochani, dziś prezentuję Wam moje ostatnie zakupy. Pędzle do których zakupu zbierałam się już od dłuższego czasu. Lakiery które są tanie jak woda, bo koszt jednego z nich to 3zł a jakościowo są naprawdę bardzo fajne.Z kolorówki kupiłam rzeczy które skończy się już w mojej kosmetyczce, postanowiłam przetestować róż i eyeliner z wibo, bo słyszałam o tych rzeczach dużo dobrego. Tuszu używam już od jakiegoś czasu i jest moim numerem 1!





bordowa bluzka - zara %%
wężowa koszula - h&m.
pędzle - hakuro  H50S, H13,ecootols.
lakiery - safari.
bronzer - rimmel
róż - wibo
eyeliner - wibo
maskara - loreal
cienie - inglot

Na uwiecznienie tego jakże pięknego i słonecznego dnia, pozostawiam Was z wiosennym akcentem ;*


Aleks.

17 komentarzy:

  1. Świetna bordowa bluzka, ostatnio uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eyeliner z wibo jest naprawdę genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery wyglądają rewelacyjnie. A jak przetestujesz pędzle to napisz, co myślisz, bo sama zastanawiam się nad ich zakupem! :D

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordowa bluzka i koszula - niesamowite! :)

    http://przekraczajac-horyzonty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. koszule <3 i kolory lakieru! Piękności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle wyglądają niesamowicie! Pokaż nam kiedyś więcej swoich kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczki są śliczne! A bez pędzli nie das się obyć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne pędzle, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też miałam ten tusz, zamawiałam na allegro i nie wiem czy był jakąś ściemą, ale szybko mi wysechł i nie był taki super jak się naczytałam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te lakiery! Ja coś ostatnio popadam w lakierową obsesję! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te lakiery, mam ich sporą kolekcję. :)

    PS. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w pierwszym rozdaniu na moim blogu. Do wygrania urocza biżuteria: http://enamourr.blogspot.com/2012/03/pierwsze-rozdanie-na-moim-blogu.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też muszę w końcu zainwestować w porządne pędzle do makijażu ;)
    jak się sprawuje ten do bronzera?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne kolory lakierów i podoba mi się ta burgundowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń