niedziela, 15 kwietnia 2012

Beige coat.

Dziś prezentuję Wam mój beżowy płaszcz, który kupiłam już jakiś rok temu.Na początku bardzo go lubiłam lecz po pewnym czasie wylądował na dnie szafy,ale teraz postanowiłam mu dać drugą szansę i mam nadzieję że wyjdzie nam to na dobre ;-) Reszta bardzo prosta w kolorkach dobranych do płaszcza :) Na ustach mam też pomadkę z ostatniej notki, tylko że nie jest już tak dobrze widoczna, bo od nałożenia do zrobienia zdjęć minęło trochę czasu, prze co mogę powiedzieć że jest dość trwała ;-) Wspominałam też że za jakiś czas pokażę Wam moją drugą nową pomadkę, lecz moje plan się troszkę pokrzyżował bo przybyła jeszcze jedna! Specjalna! Z której ciesze się bardzo, bardzo! Ale już ciiiii.... o moich nowościach kosmetycznych w następnym poście. Postaram się zrobić to na dniach, bo nie wiem czy wspomniałam ale w czwartek jadę do Warszawy! ;-)






coat - h&m
bag- zara
skirt- zara
shoes - zara
snood - h&m
glasses - primark

Aleks.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka, ja swojego idealnego, beżowego płaszcza wciąż poszukuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta torba z zary jest prześwietna! uwielbiam dziewczyny noszące je :d poza tym super kolory, i uroczy kwiatek.
    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, uwielbiam brązy, a w Twoim wykonaniu wyglądają naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw! Ślicznie Ci w tych kolorach i idealnie wszystko razem dobrałaś :)
    http://domi-lapetiterobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne buty! bardzo ładnie wyglądasz :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaję do obserwowanych i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z brązami jest często tak ,że można z nimi przesadzić . Albo jest tego brązu za dużo ,albo jest go znowu za mało a ty znalazłaś taki złoty środek i wygląda to niesamowicie ciekawie i oryginalnie .:) zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny płaszcz, zachwyca mnie kolorystyka zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie!!

    Też mam taką sylwetę i boję się wrzucać swoje stylizacje.. Może kiedyś się przełamię!

    Obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz ;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary są bardzo wyszukane. Nie widziałam takich w Primarku, ale poszukam.

    Pozdrawiam ciepło z Zielonej Wyspy.
    Cleo.

    http://cleo-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń