niedziela, 29 kwietnia 2012

Coral shirt.

Mój najnowszy nabytek w szafie, kupiłam ją wczoraj rano w osiedlowym sh, za śmieszną cenę jedyne 5zł, czyli żal było nie brać ;-D Nie wiem czemu , ale kolor na zdjęciach jest jakiś przekłamany, bo wyszedł jak różowy(?), a w rzeczywistości koszula ma bardziej koralowy kolorek ;) No i kochani , co ja Wam jeszcze mogę powiedzieć... hm zestawiłam ją baaaardzo prosto i klasycznie z czarną marynarką różowymi trampkami i torbą która pomieści dosłownie wszystko! Jednym słowem idealny zestaw na spacer! :)

shirt - sh
jacket - h&m
shoes - primark
bag - misbhv
ring - h&m

Aleks.

28 komentarzy:

  1. świetny zakup:) takie lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNIE :)
    świetna trampkyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super koszula i pierścionek ; ) miałam też taki tylko turkusowy ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna koszula, cena jeszcze piękniejsza (:
    Strasznie spodobała mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rety, jak ja polowałam na tę torbę! Strasznego pecha mam do MSBHV ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torebka;) i ogólnie ten kolor na bluzce mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor koszuli FENOMENALNY! Uwielbiam Twojego koka, cudnie w nim wyglądasz ;3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. torby i koszuli baaaaardzo zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka fajna torba ;d
    ps. zapraszam do siebie na konkurs! do wygrania bon do hm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie Ci zestaw wyszedł :) Torba super!! Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie! torba jest genialna! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie choć jedynie do trampków mogłabym się przyczepić ;)

    Zapraszam do mnie ; www.msblondee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze napis na torbie miażdży, po drugie bardzo fajnie Ci w tym zestawie a po trzecie uwielbiam te trampki, sama je mam, w odcieniu koralowym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. o! Też mam te trampki!:)
    Super wyglądasz, a koszula to faktycznie niezły łup :)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula to udany zakup ;) ale jaka swietna torba <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Aparaty niestety często lubią przekłamywać kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula ma piękny kolor :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula i pierścionek są cudami! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastic look! love the shoes!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajnie wyglądasz;0 pierścionek jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka ładna koszula :) Fiu, fiu :)

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) Malko.

    OdpowiedzUsuń