poniedziałek, 30 kwietnia 2012

MAC cosmetics.

Hej kochani, dziś kolejny post rzeczami jakie kupiłam w Warszawie, chodzi tu konkretnie o kosmetyki z Maca. Zastanawiałam się nad nimi już od dłuższego czasu, a że słyszałam dużo dobrego to postanowiłam spróbować. Pierwszą rzeczą jest chyba wszystkim znana pomadka ,duży problem miałam z wyborem kolorku ale postanowiłam swoją przygodę rozpocząć od najpopularniejszego, czyli Angel.Kolejnym produktem jest nie mniej znany concealer ( ja jestem w odcieniu NW20 jeżeli kogokolwiek by to zainteresowało :D ) oraz puder studio fix powder plus foundation ( i tutaj również NW20 ). Nie mogła bym również nie wspomnieć o najmilszej na świecie obsłudze! Ja kupowałam w złotych tarasach i w galerii mokotów i w oby dwóch sklepach obsługiwali mnie przesympatyczni panowie! No słuchajcie po prostu cud malinka! Doradzą , pomogą , pogadają!

A wy macie jakieś kosmetyki z MACa? I jak sprawdzają się, na pewno za jakiś czas napiszę o każdym coś więcej ;)

Aleks.

11 komentarzy:

  1. Dużo słyszałam, ale niestety nic nie mam, a nie ukrywam że bardzo bym chciała! Szminka ma śliczny kolor :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tych kosmetyków :) Ale wydają się byc ciekawee ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci szczerze, że bardzo często myślę o zakupie czegoś z tej firmy, jednak zawsze zniechęcała mnie obsługa - kobiety, które wyglądały niezbyt miło. I tak jakoś zawsze omijam ich stoiska.

    OdpowiedzUsuń
  4. ohhh niestety nie udało mi się ich dorwać u mnie w mieście nie ma ich marki:( są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szminkę z MACA :))
    __________
    Obserwuję . !
    Moge prosić o
    kliknięcie w link
    Oasap w moim nowym
    poście? :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Cię wzięło ostatnio na te kosmetyki:) Nie mam kosmetyków tej firmy, ale tutaj też proszę później o recenzję.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam, ale myślę o jakieś pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohooho ja bym bardzo chciała mieć ale cały majątek lokuję w książkach, SH i teatrach. A potem taka brzydka chodzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kolor szminki. Pokaż na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Otagowałam Cię - zapraszam do zabawy (:

    OdpowiedzUsuń