sobota, 14 kwietnia 2012

Mój nudziak!

Już od długiego czasu interesowany mnie pomadki w tak zwanym nude kolorze,ale nie byłam do nich do końca przekonana.Może dlatego że nigdzie nie mogłam znaleźć odcienia odpowiedniego dla mnie,albo były tak jasne, że przypominały ewidentnie korektor, co bardzo mi się nie podoba,albo były po prostu za ciemne.Oglądałam kilka fajnych z MAC, ale doszłam do wniosku, że 80 zł za pomadkę tylko dla spróbowania, to chyba troszkę za dużo. I tak będąc wczoraj na zakupach postanowiłam zajść do Inglota,nie miałam pojęcia o ich pomadkach, bo kupowałam tam do tej pory tylko i wyłącznie cienie( które swoją drogą bardzo polecam!) W doborze kolorku pomogła mi miła ekspedientka, w końcu wybór padł na 263. Pomadki są stosunkowo niedrogie bo tylko 21zł.





A wy co myślicie o takich pomadkach? Ja dopiero zaczynam z nimi przygodę, za jakiś czas napiszę na pewno napiszę coś więcej ;)
PS, oczywiście nie była bym sobą gdybym kupiła tylko jedną nową pomadkę, niedługo pokażę Wam drugą ;-)
Aleks.

11 komentarzy:

  1. pomadki z inglota sa bardzo dobre, sama mam ich wiele :) wiec polecam

    zapraszam do mnie. własnie rozpoczynam blogowanie :)
    www.o-dolcevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że te pomadki są droższe. Na pewno się wkrótce na jakąś skuszę (: A kolorek, który sobie wybrałaś jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny odcień, muszę kiedyś wypróbować pomadek z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  4. ale boska!:) pokaż ją na ustach:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, a dzisiaj cały czas na zakupach szukałam takiej pomadki!!! Że też nie pomyślałam, żeby zajść do Inglota... jaaaaa.... Dzięki za ten wpis!:) A jak prezentuje sie na ustach? Dlugo sie trzyma? Nawilza? Nie podkreśla skórek? Napisz mi prosze w komentarzu:)
    pozdrawiam i czekam na zdjecie na Twoich ustach!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to super! Tak, spodnie są z Bershki. Jezeli mowa o tych długich, to były przecenione. U Ciebie też?
    Ja tez lubię cienie z Inglota! Tzn. na razie mam tylko jeden, ale sprawdza mi sie bardzo fajnie i na pewno kupię jeszcze jakies!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny! Tylko nie wiem czy by mi ten odcien pasowal... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej pomadek nie używam, aczkolwiek ostatnio skusiłam się na czerrwoną z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wolę pomadki niż błyszczyki ^^ kolor nude - perfekcyjny! jest idealny, gdy pragniesz stworzyć świeży, dziewczęcy look :D

    OdpowiedzUsuń