środa, 25 kwietnia 2012

New brushes.

Hej kochani, dziś prezentuję Wam moje nowe pędzelki, które dosłownie przed chwilką przyniósł listonosz. Są to pędzelki z, chyba każdemu dobrze znanej, firmy 'Hakuro'. Co prawda mam ich dopiero kilka, ale szczerze mogę je Wam polecić, są naprawdę niesamowite! I cena jest naprawdę śmieszna w porównaniu z jakością. Tym razem zdecydowałam się na pędzelki , które w codziennym makijażu mogą wydawać się zbędne, pierwszy z nich to HAKURO H60, przeznaczony do korektora, zawsze nakładałam korektor palcami, lecz teraz postanowiłam pokombinować trochę z pędzelkiem,a już niedługo przekonacie się do czego posłuży mi ten ;-) Kolejnym jest HAKURO H85, przeznaczony do brwi, tudzież do kresek, słyszałam o tym pędzlu zarówno wiele negatywnych jak i pozytywnych opinii, a że cena jest niska postanowiłam sama go przetestować ;)



HAKURO H60


HAKURO H85


Macie jakieś pędzel tej firmy? Jakie? Co o nich sądzicie?

Aleks.

7 komentarzy:

  1. Wiele słyszałam o tej firmie, chyba sama się skuszę na pędzle

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie dużo dobrego! Sama mam tylko jeden pędzelek do cieni. Zrób swoją kolekcję pędzli, bardzo mnie to ciekawi! pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ostatnio pędzlo - manię, więc chyba coś pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna osoba, która zaopatrzyła się w te pędzelki.:)
    Jaki koszt?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba wypróbować :)


    Zapraszam do mnie : www.kosmodo.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej kosmetyczce jest stanowczo za mało takich gadżetów, dlatego wlśnie muszę się za czymś rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedziny :)

    Zachecam do obserwacji i udziału w konkursie.

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń