czwartek, 26 kwietnia 2012

new coat.

Beżowy trencz, moim zdaniem jest to rzecz którą powinna mieć w szafie każda kobieta. Ja już jakiś czas temu pokazywałam Wam mój jeden, a także wspomniałam o tym że szukam jeszcze innego. I tak właśnie ostatnio jak byłam w Warszawie zaszłam do Cubusa i tam właśnie znalazłam swój wymarzony! Na prawdę ten jest taki jakiego od dawna szukałam i kosztował stosunkowo nie dużo bo 149 zł. W zestawie także nowa chusta, musiałam ją kupić konie zauroczył mnie totalnie!





coat - cubus
bag - zara
shoes - primark
scraf - new look

Przedstawiam Wam również moją nową torbę, którą również kupiłam w Warszawie.

bag - new look.

Aleks.

16 komentarzy:

  1. Świetna torebka zarówno ta brązowa jak i czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszczyk jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. TORBA Z ZARY JEST NAJPIĘKNIEJSZA TORBĄ EVER!

    OdpowiedzUsuń
  4. No fakt, płaszcz jest bardzo ładny. Cena również odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, klasyczny outfit!Torebka i trencz kapitalne!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, prosty zestaw! :) Genialną masz tą brązową torbę!
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraz z Audrey<3 hihi ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. też chciałam kupić tę torebke :D tylko ze brązowy kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny trencz i cudne torebki :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń