czwartek, 19 kwietnia 2012

new + WARSAW.

Hej kochani ;* Ostatnio mam jakiś wieli bum na różne pomadki, szminki etc. W tym tygodniu to już moje trzecia nowa i uwielbiam ją tak samo jak wszytskie inne <3 Jest to szminka o pięknym brzoskwiniowym(?) kolorze ze sleeka. Nie wiele słyszałam o tych pomadkach, ale jak już zobaczyłam u jednej z dziewczyn to po prostu się zakochałam! Piękne, mocne kolory, i mogę powiedzieć że to jest prawda! Kolejną rzeczą jest pędzel 'skunks' z elfa, który ja przeznaczyłam do różu ;) Macie coś z tych rzeczy? Co o nich sądzicie?



Kochani! I tak jak już wspominałam ostatnio dziś jadę do WARSZAWY, co prawda tylko na 3 dni, ale zawsze lepsze to niż nic ;) Mam nadzieję, że pogoda będzie w miarę dobra! Za chwilkę już wychodzę na pociąg, walizka pęka w szwach,ale ja i tak jest bardzo szczęśliwa...bo uwaga! Wczoraj wrócił do mnie w końcu mój aparat! Dlatego możecie się spodziewać duuuuużo zdjęć! Do niedzieli :* Trzymajcie się cieplutko! :*





Aleks.



9 komentarzy:

  1. Ja ostatnio też mam jakiś etap na szminki. Ostatnio złapałam się nawet na tym, że mam od dwóch tygodni nową a dopiero wczoraj jej użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć :) mogłabyś pomóc mojej kolezance wygrac konkurs? Wszystko napisane jest w notce -> http://bobiko.blogspot.com/2012/04/bagam-o-gosy.html Z góry dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://allegro.pl/sukienka-tunika-kwiaty-biel-zara-xs-s-retro-i2279430871.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ja też dostrzegłam tę Twoją manię:D
    Udanego pobytu w Warszawce i przywieź nam ciekawe zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki dobra rzecz <3 Udanego wyjazdu :):*

    Pozdrawiam serdecznie,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor tej szminki :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor szminki! :))
    Chętnie byśmy się z Tobą do Wawy zabrały! haha.
    Życzymy udanego pobytu! :)
    Pozdrawiamy xoxo


    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak już wrócisz z tej Warszawki to zapraszam na konkurs do mnie!:) Atrakcyjna biżu do wygrania!

    http://just-be-stylish.blogspot.com/2012/04/konkurs-bizuteria-do-wygrania.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcień szminki jest bardzo ciekawy. Fajnie by było gdybyś zaprezentowała go na ustach :D Co do Warszawy - udanej podróży i niezapomnianych wrażeń. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń