czwartek, 12 kwietnia 2012

Rimmel match perfection cream gel foundation - recencja.

Hej kochani ;* Dzisiaj kolejna recenzja podkładu, tym razem jest to rimmel match perfection, podkład w żelu. Kupiłam go nie wiedząc o nim praktycznie nic, skusiła mnie promocyjna cena i muszę powiedzieć że nie żałuję, a wręcz przeciwnie bardzo go lubię ;)

Dzięki zaawansowanej technologii perfekcyjnie dopasowuje się do koloru cery i struktury skóry. Sprawia, że staje się ona świeża i rozświetlona.Technologia Smart - Tone imituje strukturę skóry oraz jej karnację, dzięki czemu cera jest nieskazitelna. Zawiera ona barwniki wzbogacone kwasami aminowymi, które harmonijnie współgrają ze składnikami powierzchni skóry (stanowią w głównej mierze białka, duże i złożone cząstki zawierające łańcuchy kwasów aminowych). Pozwala to uzyskać naturalny kolor i efekt końcowy. W formule żelu znaleźć można również niebieskoszafirowe pigmenty, które niwelują żółtawy, niezdrowy odcień cery. Rimmel Match Perfection Gel ma kremowo - żelową konsystencję, co wyróżnia go pośród pozostałych produktów z tej linii. Dzięki temu jest lekki i łatwo się rozprowadza nie pozostawiając smug.{ źródło www.wizaż.pl }

Używam go już od kilku dobrych miesięcy, jest to już moje 3 opakowanie i na pewno nie ostatnie.Jestem w odcieniu 100 ( ivory ) , jest to najjaśniejszy odcień jaki proponuje nam rimmel. 

PLUSY:
+ Bardzo fajnie kryje ( nie bardzo mocno, ale ja nie potrzebuje nie wiadomo jakiego krycia, a to jest jak dla mnie wystarczające ).
+ Kolorek dopasowuje się do skóry.
+ Nie ma większych problemów z jego nakładaniem, ja robię to pędzlem,( Chociaż zauważyłam , że jeżeli nakłada się do palcami to może się troszkę rolować) .
+ Bardzo ładny zapach!
+ Wydajny, mimo tego że w opakowaniu jest tylko 18ml.
+ Cena ( ok 25 zł, na promocji można kupić go już za 20)
+ Nie tworzy efektu maski.
+ Nie zapycha porów.
+ Nie podkreśla suchych skórek.
+ Długo utrzymuje się na twarzy, a w duecie z jakimś pudrem sypki/transparentnym prawie cały dzień!

+/- Opakowanie, dla mnie to nie jest absolutnie żaden minus, chociaż słyszałam że niektórym to przeszkadza. Ja osobiście uważam że podkład o takiej konsystencji po prostu nie nadawał by się do innego opakowania.

PODSUMOWANIE:
Polecam Wam ten podkład z czystym sercem! Jest moim ulubieńcem! I na pewno będę do niego wracała!

Aleks.

13 komentarzy:

  1. jest niezły, ale dość słabo kryje. dla osób z piękną cerą jako uzupełnienie;)
    u nas na blogu testy również. zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze uzywałam dreem matt muss, porównywalny, nie wiesz moze?

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba będzie dla mnie idealny :):):)myślę że warto spróbować!:D
    będę Cię obserwować bo fajnie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like you blog!
    Keep posting dear!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your post so much! Sounds like a great product!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Last day to enter the Mimi Boutique giveaway

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę chyba go wypróbować :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. może spróbuję bo mój już mi nie pasuje i nie jest trwały:(

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze w żelu nigdy nie próbowałam, cenę ma niską to może wypróbuję, ale jeśli już to na pewno po lecie, bo gdy jest ciepło przerzucam się na kremy koloryzujące ;)) pozdrawiam i dziękuję za recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie każdy podkład tworzy efekt maski. ;D Po prostu czuję się źle z nadmiarem tapety- ograniczam się do pudru, różu, tuszu do rzęs i koniecznie szminki - bez niej czuję się naga ;D

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie :3
    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam go ale kompletnie mi nie podszedł

    OdpowiedzUsuń