poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Skirt in horses!

Dziś moja spódnica, którą kupiłam dobre kilka miesięcy temu, ma swój debiut. Osobiście bardzo rzadko chodzę w spódnicach, a zimą nie ma o tym w ogóle mowy. Teraz co prawda też nie jest za ciepło , ale postanowiłam zaryzykować i na szczęście nie zamarzłam! Do spódnicy która jest dość wyrazista postawiłam na basicową resztę;klasyczna czarna bluzka, czarny sweter i czarne matowy, dosyć grube rajstopy ;) Strój idealny na świąteczny spacerek. Kochani chciałam Wam też powiedzieć że już niedługo! Może nawet w tym tygodniu wróci do mnie mój aparacik!<3 i zapewniam Was że wtedy będę się tutaj pojawiała częściej. I co najważniejsze będzie więcej zdjęć!


sweater- topshop, sh
skirt- h&m %
shoes - primark
glasses - primark
scraf - sh
bag - sh

Aleks.

21 komentarzy:

  1. Na pierwszy zdjęciu wyglądasz przepięknie! Spódnica jest cudeńkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i lekki outfit . : )
    Na spacer idealny! : )
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihi dziękuję ślicznie!:D:)
    ładnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka śliczna, jednak najbardziej podobają mi się dodatki - okulary i 'obroża' świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny kształt okularów (:

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie zestawy! spódniczka ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajne.:) Oksy szczególnie! W biedzie są za dyszke i chyba jutro przejdę się zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. ile ciekawych zdobyczy z sh super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie! ciekawa torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajowy kształt okularów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik kocham <3 też taki mam w planach, ale drogie to to troszke.

    a mój miętowy sweterek jest wygrzebany z szafy cioci ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka <3 okulary świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. za 12zł?! no nieee, ja też chcę za tyle! ;)

    OdpowiedzUsuń