poniedziałek, 23 kwietnia 2012

WARSAW - part I.

Heeej Kochani! Wiedziałam,że w końcu nadejdzie ten moment, kiedy będę musiała wrócić do domu i tak niestety się stało! Jestem mega zadowolona, tylko żałuję że tak szybko zleciało, no ale nie ma co już niedługo wakacje i powrót do Warszawy! Dobra mniejsza o to zrobiłam prawie 1,500 tysiąca zdjęć więc na pewno wam coś pokażę ;) W następnych notkach pokażę Wam też moje zakupy, których za dużo nie ma ;)


Wiem, że wyszłam bardzo nie twarzowo! Ale to nic! Zdjęcie z moją ukochaną kuzynką! I kochani, chciałam Was zaprosić na jej bloga, nowy nie ma tam prawie nic, ale mam nadzieję ,że znajdziecie chwilkę i zajrzycie, sami dobrze wiecie jakie ciężki są początki z blogowaniem!
http://onlineglow.blogspot.com/

 Chyba nie muszę Wam przedstawiać smakołyków ze Starbucksa <3







blouse - kappahl %
jacket - h&m
shoes - converse , sh
bag - @

I kochani , i dziś to by było na tyle! W następnych notkach zapewne pokażę Wam co kupiłam ;) Trzymajcie się cieplutko!

Aleks.

14 komentarzy:

  1. ohh wizyta w Warszawie byłaby jednym moim malutkim marzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. starbucks najlepiej ! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Staarbucks *w* . Świetne zdjęcia, czekam na ukazanie zakupów ;P

    Obserwujemy? :)

    Zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest Warszawa! I jaki mi apetyt tym jedzonkiem narobiłaś,mmmm!

    OdpowiedzUsuń
  5. ah Warszawa ;) czekam na zdjęcia zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Warszawę podobnie jak twój styla, każda twoja stylizacja mi się podoba. Pasiasta bluzka i legginsy to coś co lubię najbardziej (:
    Piękne okulary !

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeej:D kręciłaś się bliziutko mojego domu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia! Widzę że musiałam się świetnie bawić! Pokazuj szybko zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, mało kupiła, a siaty pełne ubrań :D
    Fajne fotki, masz conversy z sh?! Zazdroszczę!:)
    Bloga kuzynki odwiedziłam, dzięki za linka! Żadnego podobieństwa między wami nie ma :D

    Ja również czekam na te zakupki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjęcia! czekam, aż pokażesz swoje nowości :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda kolorowy pałac, zwykle gdy jestem w wa-wie to pałac jets w 1 kolorze;)
    fajny blog:)
    Zapraszam do mnei i obserwuję:)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń