czwartek, 31 maja 2012

black&white

Hej Kochani ;* Na szybko mój dzisiejszy strój dnia,nic nadzwyczajnego , prosto i wygodnie , wprost idealnie do szkoły :) Co prawda plan był trochę inny,ale jak rano wstałam i zobaczyłam jaka jest straszna pogoda to nie było mowy o wychodzeniu w krótkim rękawie ;)


jacket - h&m
skirt - h&m
shoes - h&m
bag - new look

Aleks.

sobota, 26 maja 2012

Fioletowe cudo.

Hej kochani ;* Jak tam weekend? Ja znalazłam chwilę czasu na notkę , pomiędzy sprzątaniem, a nauką. Chciałam Wam pokazać moją najnowszą zdobycz z sh, jest to cudowna fioletowa marynarka! A tak po za tym to wczoraj , jak byłam na zakupach przypadkowo zauważyłam nowe sh i jak weszłam to myślałam, że nie wyjdę. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda, tylko kurczę trochę szkoda bo rzeczy są wycenione i to dosyć drogo, bo np ja za marynarkę dałam 25 zł. Ale nawet to mnie nie zniechęciło i już niedługo na pewno wybiorę się tam na trochę większe zakupy ;)A dziś prosty zestaw, taki na co dzień, do szkoły, na zakupy. :)


jacket - sh
blouse - dorothy perkins
jeans - h&m
bag - @
shoes - zara
jewelery - h&m

Aleks.

czwartek, 24 maja 2012

MINT!

Miętowy, chyba jeden z najbardziej pożądanych kolorków tego lata, ja do tej pory nie miałam chyba nic w tym kolorze, aż do czasu gdy dostałam ten cudny miętowy sweterek od mamy w prezencie, bardzo mi się podoba! Krój prosty,ale kolor robi za wszytko ;)

sweater - reserved
jeans - primark
shoes - primark
bag- @
glasses - primark
hair cuff - h&m

Aleks.

poniedziałek, 21 maja 2012

Elf cosmetics.

Hej Kochani ;* Jak tam mija Wam poniedziałek? Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale jestem strasznie senna, mogła bym przespać cały dzień, na szczęście lekcje miałam tylko do 11,30 , ale.... zawsze jest jakieś ale, właśnie wpatruję się w stos notatek z chemii, które dziś na mnie czekają. grr. Dobra nie narzekam już, dziś zaprezentuję Wam moje ostatnie zakupy, o których już chyba wspominałam,a mianowicie chodzi tutaj o kosmetyki elfa.

Jak to się mówi, pędzli nigdy nie jest za dużo ;) Dlatego tym razem wybór padł na pędzel typu flat top, który swoja drogą jeszcze nie wiem do czego przeznaczę, a także zwykły pędzelek do cieni. Wydają się być dość fajnie zrobiony, ale pamiętajmy, że nie możemy dużo wymagać od pędzli za 1 i 3 funty :) 


Kolejną rzeczą jest róż, chyba najpopularniejszy z tych jaki nam oferuje elf. Kolor bardzo łagodny, lekko brzoskwiniowy wpadający w róż moim zdaniem idealny na lato ;) 


I na koniec duo, zwane tańszym odpowiednikiem Narsa. 
Posiadacie jakieś z wyżej wymienionych kosmetyków? Z chęcią posłucham co na ich temat sądzicie ;)


Aleks.


sobota, 19 maja 2012

Brak pomysłu na tytuł ;)

Hej kochani ;* Przepraszam,że tak dawno się tutaj nie odzywałam,ale miałam jakiś problem z blogspotem. Nie mam pojęcia czemu, wszystkie komentarze, zamiast się dodawać, po prostu się usuwały się hmm... No ale mniejsza o to, dziś prezentuję Wam mój prosty sobotni strój, idealny na spacer i zakupy :)


dress- h&m %
bag -zara
shoes -primark
glassess primark
jewelery - kappach,lilou,gift
jacket - h&m


Aleks.

niedziela, 13 maja 2012

Sweet Kate Moss.

Hej Kochani ;* Dziś prezentuję Wam moją najnowszą pomadkę, która pochodzi z najnowszej kolekcji Kate Moss Sugar’N’Spice w której znajdują się bodajże cztery szminki. Ja mam numerek 16, jest to chyba jeden z najpopularniejszych, o ile nie najpopularniejszy, ja prawdę mówiąc nie widziałam innych kolorów,więc sugeruję się tym, że u mnie na półce zostały tylko trzy sztuki ;).Piękny koralowo - różowy odcień wprost idealny na lato! A jaki zapach! Nie wiem czym konkretnie,ale mi się kojarzy z jakimś melonem? Może arbuzem? W każdym bądź razie pachnie obłędnie! Już czuje , że się polubimy ! ;-)





Aleks.

sobota, 12 maja 2012

Panther shirt and horses.

Heeej Kochani ;* Jak tam weekend? Aura pogodowa nas opuściła i 13stopni zniechęca do jakiegokolwiek wyjścia na zewnątrz ;-) Dlatego też dziś pokażę Wam prosty strój dnia, nic nadzwyczajnego, ważne w końcu jest to żeby było wygodne..i ciepło!;-) Tak wiem wiem , że połączenie koszuli w panterę z chustą w konie to może wydawać się trochę za dużo, ale.... w końcu to tylko moda, a jak wiadomo modą należy się bawić ;-) 


shirt - h&m %
jacket - h&m
bag - @
shoes - primark
scraf - new look
jewelry - h&m,lilou.

SPRZEDAJĘ! 

Aleks.

czwartek, 10 maja 2012

Something new.

Wczoraj wybrałam się na zakupy z zamiarem kupna jakichś wiosennych ciuchów, ale nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie,że w sklepach nie ma naprawdę nic ciekawego?Postanowiłam, że chyba wolę poczekać na wyprzedaże, wtedy jest dwa razy większa radość z nowych rzeczy :D,( a swoją drogą , wiecie może tak mniej więcej kiedy zaczynają się wyprzedaże w zarze? ;) ) Dlatego też kupiłam tylko sukienko/tunikę która mnie zauroczyła! Wczoraj głównie zaopatrzyłam się w biżuterię, oraz w dwie chusty które baardzo mi się podobają, może dlatego, że są podobne do słynnych chust Mcqueena, o których marze? W kappahl możecie kupić biżuterię dosłownie za grosze! Jak wczoraj wpadłyśmy tam z moją kuzynką to nie wiedziałyśmy aż co brać. Teraz jest jeszcze -50% od przecenionej już ceny, przykładowo możecie kupić kolczyki po 4zł, pierścionki po 6zł, a wisiorki po 8zł! No to żal nie kupić aż! W sumie wspólnie zapłaciłyśmy 60zł, w domu przeliczyłyśmy, że za tą samą biżuterię tylko bez promocji wyszło by ok 300zł ;O


Kappahl - necklace , earrings, ring. %%
H&M - hair cuff, rings, bracelant.
scraf - NY %%
dress - h&m %%

W następnej notce możecie się spodziewać stroju z poniższego zdjęcia ;) Na początku tygodnia pojawi się również notka z moim nowościami kosmetycznymi, bo już leci do mnie paczuszka! ;-)


Sprzedaję buty!
KLIK
Aleks.

wtorek, 8 maja 2012

Snake shirt.


To, że uwielbiam różnego rodzaju koszule wiedzą już chyba wszyscy. Dlatego dziś pokażę Wam chyba jedną z moich nowszych. Co prawda kupiłam ją już jakiś miesiąc temu, bo właśnie sobie uświadomiłam, że od tego nie byłam na żadnych większych zakupach. Dobra mniejsza o to, zakochałam się w niej gdy ją tylko zobaczyłam, ale nie wiem czemu za pierwszym podejściem jej nie kupiłam, i później gdy po jakimś czasie wróciłam i wisiała sobie to byłam pewna , że czekała na mnie ;D Wracając do stroju, to jak zawsze prostota, zwykłe czarno/szare spodnie, oraz moje ukochane buty i torba.


shirt - h&m
jeans - m&s %
shoes - h&m
bag - zara
jewelry - lilou,h&m,gifts.

Aleks

sobota, 5 maja 2012

News!

Heej Kochani ;* Jak tam błogie lenistwo? Co prawda długi majowy weekend powoli zbliża się ku końcowi,ale cieszmy się jeszcze póki trwa :) A jak tam maturzyści samopoczucia? Moim zdaniem polski chyba dość prosty był? Znając życie mi za rok trafią się rzeczy najgorsze z możliwych..no ale cóż ;) Wczoraj rano wybrałam się na malutkie zakupy, niestety mój budżet jest baaardzo okrojony więc na dużo nie mogłam sobie pozwolić,oczywiście jak to zazwyczaj bywa wybrałam się tylko z zamiarem kupna jednej z tych rzeczy, a wróciłam z pięcioma, no ale to standard nie sądzicie? Chyba każdy tak ma ;)


Sprawcą całego zamieszania jest maska do włosów z Ziaji, nigdzie nie mogłam jej znaleźć, pytałam nawet w aptekach i nic!Aż tu nagle wczoraj przechodzę sobie koło malusiej drogerii i pomyślałam, że zajrzę i spytam i co? Okazało się,że jest tam dosłownie wszystko! Było kilka rodzajów i kompletnie nie wiedziałam jaką mam wziąć , więc postawiłam na tą do włosów zniszczonych, zobaczymy jak się będzie sprawowała. Kosztowała ok 6 zł.


Kolejną rzeczą jest odżywka do włosów również z Ziaji, jako że stała tuż obok maski nie mogłam jej nie kupić,zobaczymy ja się będzie sprawowała bo już mam chrapkę na inne rodzaje ;)
Kosztowała ok 4 zł.


Później zahaczyłam jeszcze o Naturę, jako że zostały mi już same drobniaki długo nie rozglądałam się tylko od razu popędziłam do szafy essence, w koszyczku obok znajdowały się przecenione produkty i od razu moją uwagę przykuł błyszczyk. Kolor jest przepiękny koralowo/różowy, co prawda miałam go na ustach dopiero raz, ale na prawdę jak ja nie przepadam za błyszczykami, tak postanowiłam, że muszę kupić jeszcze inne kolorki ;)  Kosztował ok 8 zł.


Kolejną rzeczą jest bardzo popularny eyeliner w żelu z essence, już od dłuższego czasu kręciłam się koło niego, aż wreszcie wczoraj postanowiłam, że muszę go wypróbować. Jest to mój pierwszy eyeliner w żelu, do tej pory byłam raczej zwolenniczką tych klasyków, no ale w końcu coś trzeba zmienić. Zobaczymy jak się będzie sprawdzał ;). Kosztował ok 11 zł


Ostatnią już rzeczą jest pędzel do eyelinera z essence. Zwykły prosty , nic nadzwyczajnego. Kosztował ok 6 zł

No to by było na tyle, kochane miałyście jakąś styczność z tymi produktami? Jeżeli tak napiszcie , ja z chęcią poczytam ;)

Aleks.

czwartek, 3 maja 2012

I love minimalism.

Minimalizm w modzie to coś co zdecydowanie lubię najbardziej, zero zbędnych dodatków,tylko prosty casual-owy strój. Dlatego dziś, gdy pogoda popsuła wszytskie moje plany z szafy wyciągnęłam pierwsze lepsze rzeczy. Są to najzwyklejsze na świecie czarne rurki i bordowa bluzka, które razem moim zdaniem tworzą prosty i fajny strój.Torba i buty to ostatnimi czasy mój niezastąpiony duecik ;-)


blouse- zara
jeans - M&S
Shoes - Zara
bag - Zara
hair cuff - h&m
jewellery - casio,lilou,sh,primark.

Aleks.

wtorek, 1 maja 2012

Highway to HEL.

Heej kochani ;* Jak tam błogie lenistwo? U mnie długi weekend nie zaczął się najlepiej, najpierw spaliłam sobie całe czoło i nos na ohydny czerwony kolor x_x grr nie cierpię tego, a na domiar złego odezwało się moje uczulenie ;/ ,dlatego właśnie siedzę sobie i sączę wapno i mam nadzieję że jutro będzie już lepiej! No dobra koniec tych złych rzeczy przechodzimy już  tylko do tych dobrych, mianowicie jak już domyślacie się po tytule byłam dziś na Helu. Jednodniowy wypad, ode mnie jest jakieś 150 km, więc całkiem spoko. Pogoda dopisała, ale na plażowanie jest jeszcze o wiele za wcześnie,ale jak widać  niektórym nie przeszkadza nawet wiatr, plaże są już wypełnione plażowiczami. Dla mnie to lekka przesada, może dlatego że jestem zmarźlakiem i wejście do wody nawet w środku lipca jest dla mnie ogromnym wezwaniem? Ale za to jakie morze jest czyściutkie, no mówię Wam człowiek może poczuć się jak nad Adriatykiem ;) Dobra nie przynudzam już, jeżeli mamy tu jakiś fanów koszykówki, zapraszam wszystkich do oglądania jutro meczu o 18,30 w TVP sport i oczywiście kciuki trzymamy za CZARNYCH!



blouse - kappahl %
sweater - my mum
jacket - h&m
shoes & glassess - primark
scraf - sh
bag - @

Aleks.