poniedziałek, 21 maja 2012

Elf cosmetics.

Hej Kochani ;* Jak tam mija Wam poniedziałek? Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale jestem strasznie senna, mogła bym przespać cały dzień, na szczęście lekcje miałam tylko do 11,30 , ale.... zawsze jest jakieś ale, właśnie wpatruję się w stos notatek z chemii, które dziś na mnie czekają. grr. Dobra nie narzekam już, dziś zaprezentuję Wam moje ostatnie zakupy, o których już chyba wspominałam,a mianowicie chodzi tutaj o kosmetyki elfa.

Jak to się mówi, pędzli nigdy nie jest za dużo ;) Dlatego tym razem wybór padł na pędzel typu flat top, który swoja drogą jeszcze nie wiem do czego przeznaczę, a także zwykły pędzelek do cieni. Wydają się być dość fajnie zrobiony, ale pamiętajmy, że nie możemy dużo wymagać od pędzli za 1 i 3 funty :) 


Kolejną rzeczą jest róż, chyba najpopularniejszy z tych jaki nam oferuje elf. Kolor bardzo łagodny, lekko brzoskwiniowy wpadający w róż moim zdaniem idealny na lato ;) 


I na koniec duo, zwane tańszym odpowiednikiem Narsa. 
Posiadacie jakieś z wyżej wymienionych kosmetyków? Z chęcią posłucham co na ich temat sądzicie ;)


Aleks.


5 komentarzy:

  1. bardzo lubie kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Looking good sweetie! do you wanna follow each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  3. na mickiewicza-była na wagę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten róż! Mam to i jest idealny!

    OdpowiedzUsuń