sobota, 26 maja 2012

Fioletowe cudo.

Hej kochani ;* Jak tam weekend? Ja znalazłam chwilę czasu na notkę , pomiędzy sprzątaniem, a nauką. Chciałam Wam pokazać moją najnowszą zdobycz z sh, jest to cudowna fioletowa marynarka! A tak po za tym to wczoraj , jak byłam na zakupach przypadkowo zauważyłam nowe sh i jak weszłam to myślałam, że nie wyjdę. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda, tylko kurczę trochę szkoda bo rzeczy są wycenione i to dosyć drogo, bo np ja za marynarkę dałam 25 zł. Ale nawet to mnie nie zniechęciło i już niedługo na pewno wybiorę się tam na trochę większe zakupy ;)A dziś prosty zestaw, taki na co dzień, do szkoły, na zakupy. :)


jacket - sh
blouse - dorothy perkins
jeans - h&m
bag - @
shoes - zara
jewelery - h&m

Aleks.

16 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz ! Te kolory razem wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, te 25 zł na pewno lepsze niż STO:) Ja tez ostatnio znalazłam, ale chabrową i to za 2,50:) zaczęłam twierdzić, że od Sh już się uzależniłam.:)
    Super połączenie kolorów-u mnie trochę podobne :) Genialny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie kolorów,marynarka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wciąż marzę o tej kolii, piekna! ;d
    marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :) uwielbiam taką stylówę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Przeprowadzam badanie socjologiczne dotyczące polskich szafiarek, będę Ci serdecznie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety (trwa to ok. 10 minut)--> http://www.ankietka.pl/ankieta/88110/nowa-grupa-spoleczna.html.

    Z góry dziękuję!
    W.D.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie marynarki w sklepach wahaja sie od 100zl wiec 25 to naprawde nie duzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowny zestawik ;]
      zapraszam do mnie :):)

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc to jak na marynarkę to i tak bardzo tanio.
    Śliczna koszula i naszyjnik:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna marynarka, czasem nawet to 25zł, to nie jest dużo patrząc ile mogła kosztować normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny outfit!! super kolory :) jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory trafione w me gusta! <3

    OdpowiedzUsuń