wtorek, 1 maja 2012

Highway to HEL.

Heej kochani ;* Jak tam błogie lenistwo? U mnie długi weekend nie zaczął się najlepiej, najpierw spaliłam sobie całe czoło i nos na ohydny czerwony kolor x_x grr nie cierpię tego, a na domiar złego odezwało się moje uczulenie ;/ ,dlatego właśnie siedzę sobie i sączę wapno i mam nadzieję że jutro będzie już lepiej! No dobra koniec tych złych rzeczy przechodzimy już  tylko do tych dobrych, mianowicie jak już domyślacie się po tytule byłam dziś na Helu. Jednodniowy wypad, ode mnie jest jakieś 150 km, więc całkiem spoko. Pogoda dopisała, ale na plażowanie jest jeszcze o wiele za wcześnie,ale jak widać  niektórym nie przeszkadza nawet wiatr, plaże są już wypełnione plażowiczami. Dla mnie to lekka przesada, może dlatego że jestem zmarźlakiem i wejście do wody nawet w środku lipca jest dla mnie ogromnym wezwaniem? Ale za to jakie morze jest czyściutkie, no mówię Wam człowiek może poczuć się jak nad Adriatykiem ;) Dobra nie przynudzam już, jeżeli mamy tu jakiś fanów koszykówki, zapraszam wszystkich do oglądania jutro meczu o 18,30 w TVP sport i oczywiście kciuki trzymamy za CZARNYCH!



blouse - kappahl %
sweater - my mum
jacket - h&m
shoes & glassess - primark
scraf - sh
bag - @

Aleks.

24 komentarze:

  1. super wyglądasz,a uczuleniem się nie przejmuj-wygrasz z nim wkrótce, a wapno nie jest takie złe:)

    Wraz ze sklepem e-ribbon.pl organizuję u mnie na blogu konkurs, na który serdecznie zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę tego, że mieszkasz nad morzem ;)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej, ale ślicznie;0 morze orze morze, to jest to;) kitka przy torbie!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Helu,bardzo fajna stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej też jadę w sobotę- ale bardziej do ikei ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo zazdrooszczę mieszkania nad morzem :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia <3
    ja jeszcze nic, a nic się w tym roku nie opaliłam, współczuję, nienawidzę mieć opalonej twarzy ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci zazdroszczę tego morza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia!
    zazdroszczę morza ;)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. och zazdroszczę Ci że mogłaś pojechać nad morze, cudowne widoki, ta woda, ochh!!!:):):) pieknie:D:D:D:):):)
    dziekuje :):):*

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za odwiedziny i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o zazdroszczę, ja nad morze mam baaaardzo daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chętnie wybrałabym się nad morze, ale aż ciężko uwerzyć, że na północy Polski trzeba się odziać w długie spodnie i kurtkę, bo na południu od tygodnia upały, aż się człowiek chce schować w cieniu ;)

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi osobiście nie odpowiada bo jej odcien jest bardzo ciemny, tzn. przynajmniej tak prezezntuje się na moich ustach i doszlam do wnisoku, ze nie najlepiej pasuje do mojego typu urody. Ale twój się różni zdecydowanie od mojegoe, więc może sie sporawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny look :)

    Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look! super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, świetny outfit, bardzo mi się podoba ;) Super blog. Obserwujemy? Fajny post ;) Miłego wieczoru i zapraszam do mnie : http://swiatanety94.blogspot.com/, http://marane175.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę wycieczki (: Sama z chęcią wybrałabym się nad morze, ale niestety mam bardzo, baardzo daleko (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten szary sweter masakrycznie skraca Ci nogi, dużo lepiej wyglądałby taki przed tyłek. Poza tym fajnie. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń