czwartek, 3 maja 2012

I love minimalism.

Minimalizm w modzie to coś co zdecydowanie lubię najbardziej, zero zbędnych dodatków,tylko prosty casual-owy strój. Dlatego dziś, gdy pogoda popsuła wszytskie moje plany z szafy wyciągnęłam pierwsze lepsze rzeczy. Są to najzwyklejsze na świecie czarne rurki i bordowa bluzka, które razem moim zdaniem tworzą prosty i fajny strój.Torba i buty to ostatnimi czasy mój niezastąpiony duecik ;-)


blouse- zara
jeans - M&S
Shoes - Zara
bag - Zara
hair cuff - h&m
jewellery - casio,lilou,sh,primark.

Aleks.

12 komentarzy:

  1. butki sa genialne i burgund, jeden z bardziej eleganckich kolorów jak dla mnie. z powodzeniem moglby zastąpić czerń czy granat.

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka i torebka są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i buty świetne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, ja też jestem u Ciebie pierwszy raz. Masz krągłe bioderka i wcale nie widzę tu osoby z kompleksami czy nadwagą, świetnie wyglądasz. Bardzo stylowo wglądasz. Podoba mi się i dziękuję, że mnie odwiedziłaś. Będziesz mnie motywować.;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku bardzo mnie to cieszy! :D + ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka i torba są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog w poszukiwaniu inspiracji zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  9. great glasses and bag!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń