wtorek, 8 maja 2012

Snake shirt.


To, że uwielbiam różnego rodzaju koszule wiedzą już chyba wszyscy. Dlatego dziś pokażę Wam chyba jedną z moich nowszych. Co prawda kupiłam ją już jakiś miesiąc temu, bo właśnie sobie uświadomiłam, że od tego nie byłam na żadnych większych zakupach. Dobra mniejsza o to, zakochałam się w niej gdy ją tylko zobaczyłam, ale nie wiem czemu za pierwszym podejściem jej nie kupiłam, i później gdy po jakimś czasie wróciłam i wisiała sobie to byłam pewna , że czekała na mnie ;D Wracając do stroju, to jak zawsze prostota, zwykłe czarno/szare spodnie, oraz moje ukochane buty i torba.


shirt - h&m
jeans - m&s %
shoes - h&m
bag - zara
jewelry - lilou,h&m,gifts.

Aleks

13 komentarzy:

  1. ojejku, świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna jest ta koszula!!! zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, prosty zestaw :D Torba i buty są genialne!
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. ta koszula jest przepiękna! Są jeszcze takie w HM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jeszcze powinny być ;)

      Usuń
  5. bluzka taka sobie, ale na tobie wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszędzie szukam koszuli z motywem zwierzęcym, genialna jest! Cudowna torba ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the bag and rings! ;)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka! Do twarzy Ci w tej koszuli, ja chyba nie miałabym odwagi ;)

    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń