czwartek, 10 maja 2012

Something new.

Wczoraj wybrałam się na zakupy z zamiarem kupna jakichś wiosennych ciuchów, ale nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie,że w sklepach nie ma naprawdę nic ciekawego?Postanowiłam, że chyba wolę poczekać na wyprzedaże, wtedy jest dwa razy większa radość z nowych rzeczy :D,( a swoją drogą , wiecie może tak mniej więcej kiedy zaczynają się wyprzedaże w zarze? ;) ) Dlatego też kupiłam tylko sukienko/tunikę która mnie zauroczyła! Wczoraj głównie zaopatrzyłam się w biżuterię, oraz w dwie chusty które baardzo mi się podobają, może dlatego, że są podobne do słynnych chust Mcqueena, o których marze? W kappahl możecie kupić biżuterię dosłownie za grosze! Jak wczoraj wpadłyśmy tam z moją kuzynką to nie wiedziałyśmy aż co brać. Teraz jest jeszcze -50% od przecenionej już ceny, przykładowo możecie kupić kolczyki po 4zł, pierścionki po 6zł, a wisiorki po 8zł! No to żal nie kupić aż! W sumie wspólnie zapłaciłyśmy 60zł, w domu przeliczyłyśmy, że za tą samą biżuterię tylko bez promocji wyszło by ok 300zł ;O


Kappahl - necklace , earrings, ring. %%
H&M - hair cuff, rings, bracelant.
scraf - NY %%
dress - h&m %%

W następnej notce możecie się spodziewać stroju z poniższego zdjęcia ;) Na początku tygodnia pojawi się również notka z moim nowościami kosmetycznymi, bo już leci do mnie paczuszka! ;-)


Sprzedaję buty!
KLIK
Aleks.

13 komentarzy:

  1. przecudowna biżuteria!
    ja także nie mogę znaleźć w sklepach nic ciekawego, ale takie większe zaopatrzenie w biżuterie przydałoby mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna biżu i super chusty ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna biżuteria! Trzeba się wybrać do KappAhl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem w szoku, że dostałaś jeszcze te pierścionki w h&m ;-) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak chcesz coś oryginalnego i fajnego zapraszam do sh :P Tam to na pewno coś znajdziesz:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę tej biżuterii! Ja ogólnie mam chyba tylko tyle, a ty za jednym razem tyle kupujesz?! Ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, biżuteria jest genialna, jeszcze na takiej przecenie :D
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się twój styl (:
    A biżuteria, zarówno jak i tunika są genialne ! Sporo zaoszczędziłaś, więc jest się z czego cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. różowa chusta świetna hah :))

    OdpowiedzUsuń
  10. biżuteria! <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE :) Jeśli chcesz to obserwuj, na pewno się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń