niedziela, 13 maja 2012

Sweet Kate Moss.

Hej Kochani ;* Dziś prezentuję Wam moją najnowszą pomadkę, która pochodzi z najnowszej kolekcji Kate Moss Sugar’N’Spice w której znajdują się bodajże cztery szminki. Ja mam numerek 16, jest to chyba jeden z najpopularniejszych, o ile nie najpopularniejszy, ja prawdę mówiąc nie widziałam innych kolorów,więc sugeruję się tym, że u mnie na półce zostały tylko trzy sztuki ;).Piękny koralowo - różowy odcień wprost idealny na lato! A jaki zapach! Nie wiem czym konkretnie,ale mi się kojarzy z jakimś melonem? Może arbuzem? W każdym bądź razie pachnie obłędnie! Już czuje , że się polubimy ! ;-)





Aleks.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię pomadki z rimmela, a ta ma przepiękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu kosmetyk :D Jutro to ja skoczę po jakiś kosmetyk....ale do biedy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aah też mam,też mam :-) uwielbiam je,i ich zapach!

    OdpowiedzUsuń