poniedziałek, 25 czerwca 2012

Koronka.


Hej Kochani ;* Jak tam leniwy poniedziałek? U mnie pogoda straszna ;/,w ogóle nie przypomina lata, przez co jestem senna i nie mam najmniejszej ochoty nic robić. Ale chyba będę musiała się zebrać i prawdopodobnie posprzątam w szafie, może jakaś wyprzedaż będzie? Zobaczymy co tam ciekawego wynajdę ;) Dobra,ale mniejsza o to , dziś kolejny outfit, a mianowicie przedstawiam Wam już na sobie tą tunikę, którą ostatnio pokazywałam. Mnie całkowicie zauroczyła ta koronka na plecach i guziczki w kształcie serce ;) Kupiona za śmieszną cenę...dwóch złotych! w sh ;)



tunic - second hand / shoes - deichmann / bag - second hand / glassess - h&m %

Aleks.

11 komentarzy:

  1. ładnie bardzo jest. super sukienka ! :))

    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no to zakup udany bo tunika świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna tunika
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne 'plecy' tuniki - zdecydowanie udany zakup! :D

    pozdrawiam,
    Cat
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudwona tunika!:) świetny blog, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń