sobota, 2 czerwca 2012

Kosmetyczne nowość od HEAN.

O kosmetykach Hean usłyszałam stosunkowo niedawno, po ty jak przejrzałam ich asortyment postanowiłam,że muszę coś wypróbować. Nie dość, że jest to kolejna polska firma godna polecenia, to na dodatek ceny są bardzo przyjemne dla naszego portfela :) Dlatego też zdecydowałam się chyba na jeden z ich popularniejszych produktów, oczywiście mam tutaj na myśli małe paletki cieni.
Ja posiadam w dwóch chyba najbardziej neutralnych odcieniach ; pierwsza to 405 hot chocolate,a druga 408 coffee twist. Cienie są fenomenalne! Niesamowicie pudrowe i na pigmentowane. Na prawdę , są godne polecenia! Cena to ok 11-12 zł. Kolejną rzeczą jest baza pod cienie, nie mam pojęcia co mam o niej sądzić, nigdy wcześniej nie używałam baz , więc nie mam do czego jej porównać :) Koszt bazy to ok 10 zł.



Kochani, posiadacie coś z wyżej wymienionych rzeczy? Co o nich sądzicie? Piszcie,z chęcią posłucham :) 

Aleks.

12 komentarzy:

  1. Ooo, czuję, że niedługo wypróbuję coś z ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory cieni w 100 % moje - uwielbiam takie neutralne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :p
    Obserwuję i liczę na rewanż :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejj, cienie faktycznie niedrogie, a bardzo ładne mają kolory i są dobrze napigmentowane :)

    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę Ci powiedzieć że Twoje zdjecia są bardzo inspirujące:D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory super, marke znam od bardzo dawna, jednak ciezko na nia trafic i trzeba sie troche naszukac.
    p.s. jako filolog nie moge sie powstrzymac: NAPIGMENTOWANE, NAPRAWDE. wybacz..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. baza bardzo dobra ale mnie niestety uczulała ( łzawiły mi oczy po niej )

    OdpowiedzUsuń