środa, 27 czerwca 2012

Koszula khaki + okazja!

 Kolejny strój dnia, taki prosty,z wczorajszych zakupów, pogoda jest koszmarna, więc za dużego pola manewru nie mam. Postawiłam więc na mega oversize'ową koszulę, legginsy i ramoneskę , banalnie , ale za to jak wygodnie.Generalnie to po raz kolejny padłam ofiarą wyprzedaży, tym razem skusiłam sie na trzy chusty z new yorker, ich cena... to uwaga 3,95 ;O no żal było nie kupić! ;) możecie je zobaczyć na dole, znaczy się starałam się aby było widać je jak najlepiej no ale cóż ;)


shirt - Topshop / jacket - h&m / shoes - converse , sh / bag - @

  
scraf - NY %

Dziewczyny potrzebuję pomocy,mianowicie szukam tej torby, KLIK , tylko w kolorze czarnym, u mnie jej nie było, a online jest niedostępna!  Na prawdę będę bardzo wdzięczna jeżeli mógł by mi ją ktoś kupić i przesłać ;)

Aleks.

7 komentarzy: