środa, 6 czerwca 2012

MAC Studio Finish Concealer - Recenzja.

Hej Kochani ;* Dziś przychodzę do Was z od dawna planowaną już recenzją korektora. A mianowicie chodzi tutaj o Mac studio finish concealer. Produkt ten mam w swojej kosmetyczne od jakiegoś 1,5 miesiąca, więc sądzę że mogę się już co nie co na jego temat wypowiedzieć. W moim wypadku nie był to długo planowany zakup, po prostu szukałam jakiegoś dobrego korektora, który sprawdzał by się zarówno na drobne niedoskonałości jak i na cienie pod oczami i wierzcie, albo nie ale ZNALAZŁAM! I zaraz Wam powiem dlaczego ;) Może zacznijmy od tego gdzie go nabyłam? Ja swój kupiłam w sklepie MAC w Galerii Mokotów, kosztował 70zł, nie wiem , czy to dużo, czy to mało za 7g, na to pytanie już chyba każdy z osobna musi sobie odpowiedzieć. Do tej pory, tzn. zanim kupiłam ten używałam nie wielu korektorów , były to zazwyczaj jakieś drogeryjne nie drogie produkty. Aha i jeszcze jedno, bo zapewne będą pytania; ja jestem w kolorze NW20 ;)

Korektor ma naprawdę fenomenalne krycie, daję Wam słowo, że osoby które nie mają jakichś większych problemów z cerą mogą nałożyć go na jakąś niedoskonałość na twarzy, pokryć lekkim pudrem i są gotowi do wyjścia! Nie zapycha, utrzymuje się na twarzy na prawdę bardzo długo, nie musicie się martwić o to a żeby zabierać go ze sobą, poprawki w ciągu dnia są zbędne! Trzeba pamiętać o ty,że co prawda jest to korektor który nie jest przeznaczony pod oczy ( lubi czasem podkreślić zmarszczki ;/ ), więc używany w tym miejscu musi być na prawdę porządnie wklepany i roztarty paluchem. Pomimo tego,że jego konsystencja może wydawać się dość "ciężka" to, korektor jest na prawdę bardzo lekki, fajnie wtapia się w kolor skóry. Ważne również jest to , że nie podkreśla suchych skórek, ani nie wysusza! Kolejnym aspektem przemawiającym na jego korzyść jest SPF 35, również podobno jest wydajny, ale tego nie wiem , zobaczmy kiedy skończę to opakowanie ;)

Podsumowując; Każdy kto nie znalazł jeszcze swojego idealnego korektora lub zastanawia się nad kupnem jakiegoś dobrego, to na prawdę polecam ten! Zakryje każdego nie przyjaciela na waszej buzi ;) Zapewne będzie to jeden z moich ulubieńców roku 2012 i sądzę że jak tylko skończy mi się to opakowanie to kupię następne! :)

A Wy co sądzicie o tym produkcie?! ;)
Aleks.

6 komentarzy:

  1. świetny się wydaje
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Mac'a są naprawdę bardzo dobre;)

    http://kateannmadlen.blogspot.com/ Zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że zrobiłaś recenzję tego korektora, ja od dłuższego czasu noszę się z jego kupnem i kurcze... CHYBA SIĘ SKUSZĘ!!! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o tym korektorze, swoją recenzją zdecydowanie zachęciłaś mnie do jego kupna. Ale póki co muszę pokończyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tym korektorze juz slyszalam tyle superlatyw ze tylko brak dostepu do sklepu mac powstrzymuje mnie przed jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować! ;)

    A pozwolisz, że zaproszę Cię do siebie?
    Jeśli interesujesz się biżuterią, dodatkami i jesteś kreatywną osobą - zapraszam na www.schen-rekodzielo.blogspot.com do wzięcia udziału w konkursie, w których będziesz mogła wygrać biżuterię zaprojektowaną przez CIEBIE, którą ja wykonam - bez ponoszenia kosztów "produkcji"! ;)
    Naprawdę warto być na bieżąco.
    Zapraszam:
    www.schen-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń