piątek, 22 czerwca 2012

...muszę iść na odwyk!

Hej Kochani :* Witam Was tą jakże zacną wakacyjną porą , nie wiem jak u Was , ale u mnie wakacje można uznać już za rozpoczęte. Wszystko pozaliczane, średnia ponad 4,5 więc jestem nawet zadowolona. I tak w ramach tego , postanowiłam się wybrać po raz kolejny na zakupy, czyli tzw. drugie  wyprzedażowe podejście! I także tym razem skierowałam się w stronę h&m i jak zawsze on mnie nie zawiódł, kupiłam kilka fajny rzeczy. W drodze powrotnej zahaczyłam o osiedlowy sh w którym wszytko było po 2 zł więc żal był niczego nie kupić;) Nie wiem czy to jakaś ironia losu, ale ja zamiast kupować rzeczy w różnych jaskrawych kolorach kupuję same czarne?;> no cóż, one posłużą mi na pewno o wiele dużej. Dobra,ale wracając do zakupów, w h&m były na %  maxi dress, a ja już od dłuższego czasu się na nie czaiłam więc musiałam wziąć, tylko tak właśnie się zastanawiam czy nie będę musiała jej dać do krawcowej aby trochę skrócić, bo coś czuję że inaczej się w nią zaplątam i zaliczę glebę. Kolejną rzeczą jest marynarka, znaczy się w zasadzie to bardziej taka narzutko marynarka, czarna prosta, taka na co dzień,okulary kupiłam spontanicznie, przy kasie je dorwałam , a że kosztowały 10zł, to żal było nie wziąć ;) Później zahaczyłam o sh, i w moje objęcia wpadał ta o to marynarka, pierwsza myśl; 'muszę ją mieć',ale za chwilę myślę sobie, no kurczę Olka po co Ci 20 marynarka, patrzę na ceną, a tam 2 zł!!!! Czyli już chyba nie muszę mówić, co było dalej. Tuniko-sukienkę wynalazła mi mama, cudowna jest, ma genialne guziczki w kształcie serc i na plecach koronkę! ;) Już nie długo pokaże wszytko na sobie, dziś nawet planowałam jakiś outfit, ale jak zawsze pogoda się po psuła i paada deszcz!





 maxi dress - h&m %
jacket on the left- sh
jacket - h&m  %
tunic - sh
glassess- h&m %%

Aleks.

7 komentarzy:

  1. Średnia ponad 4,5 w II liceum? no to niezły z Ciebie kujonek. oczywiście bez obrazy, ja mam o wiele wiele gorszą i wiem, że nie ma czym się szczycić ;) Gdzie idziesz na studia? I na co? Bardzo fajne zakupy , szczególnie ta tunika, i czekam na ootd z maxi dress ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy taka dużo? To było moja poprzeczka która chciałam osiągnąć i cieszę się, że się udało. A na studia prawdopodobnie Warszawa i raczej prawo, outfity na pewno już niedługo się pojawią :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow... 4,5 nieźle. Ja ma w II klasie gimnazjum 4,85; więc nie wiem jak to będzie w liceum :)
    http://eiffla1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez już mam wakacje a moja średnia to 3,8 ;-) mogłoby być lepiej, wiadomo ale nie zadbałam o to w tym roku. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarkowa królowa :)
    Zakupy świetne i strasznie podoba mi się tył tego sweterka, na krótki rękaw - jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jechałam na 2 tylko żeby przejsc dalej ;d
    fajne rzeczy!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń