sobota, 30 czerwca 2012

no name'owe cuda.

Dzisiejszy post również z moimi zakupami, ale tym razem zaszłam do peppco, prawdę mówiąc chodzę tam dość często, bo można znaleźć tam naprawdę fajne rzeczy za grosze. Tym razem, można powiedzieć, że nawet zaszalałam. Za wszystkie zakupy zapłaciłam niewiele ponad 100 zł, czyli tyle ile jakimś sieciowym sklepie dałabym za jedną rzecz, więc wydaje mi się że dokonałam niezłych zakupów ;) Obie bluzeczki kosztowały ok 29 zł, bordowa ok 19 zł , tunika ok 35 zł i japonki ok 5 zł. Jeżeli macie gdzieś w pobliżu ten sklep to na prawdę warto zajrzeć ;)



Aleks.

16 komentarzy:

  1. Świetne bluzki, też muszę się tam wybrać :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię pepco, jest tam naprawdę masa fajnych rzeczy (nie tylko ubrań) po super cenach ! A bluzeczki z kołnierzykami znalazłaś naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza koszula jest naprawdę super!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, zwłaszcza koszul na które mam ostatnio obsesję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzki są naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z kolnierzykami wyglądają neisamowicie : ) Pepco z nam jużżtego, że można tam kupić na prawdę tanie kosmetyki znanych firm, ale nigdy nei rozglądałam się tam za ciuchami : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. dwie pierwsze bardzo ładne :) czekamy na stylizację

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajć ty zakupoholiczko :)
    Zawsze kiedy w Pepco są ładne rzeczy to ja jestem spłukana ! A ten sklep niestety ma to do siebie, ze towar dość szybko się zmienia. Teraz czekam aż nam pokażesz jak to wystylizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, granatowa to całkowicie mój styl. Zawsze się śmiałam, jak moja mama mówiła, że w pepco fajne cuda można znaleźć, a tu się okazuje, że miała rację :D
    Aż zajrzę jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko bym przygarnęła!

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo byłam przedwczoraj w pepco i nie widziałam takiej bluzki w panterkę, jutro lece jeszcze raz przeszukać cały sklep:) Świetne zakupy!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te bluzki są z pepco???? muszę tam jutro wpaść:)

    OdpowiedzUsuń
  13. that's post is so cute! my congrats! u have a great style!!!

    OdpowiedzUsuń