czwartek, 28 czerwca 2012

Nowości + WIELKA prośba!

Hej Kochani ;* Dziś szybciutko, chciałam Wam pokazać tylko dzisiejsze zakupy jaki uczyniłam, nic nadzwyczajnego. Byłam z przyjaciółkami w kawiarni i później wybrałyśmy się na mały 'shopping' ;-)  Mi w c&a w ręce wpadły dwie urocze bluzeczki, obie kosztowały 15,90, więc standardowo, żal było nie kupić ;-)


top - c&a %%

 I kochani mam wielką prośbę, mianowicie poszukuję osoby, która jest w stanie kupić mi tą o to torbę, KLIK, tylko w kolorku czarnym, u mnie jej nie ma, a online też już nie można zamówić, więc zwracam się z tym do Was! Była bym na prawdę bardzo bardzo wdzięczna!
3584852, jeżeli ktoś by chciał mnie uratować piszcie na gg, lub tutaj!

Aleks.

8 komentarzy:

  1. O... Nie wchodzę do c&a a tu 2 takie fajne bluzki i to w takiej cenie, jutro może wpadnę i przy okazji do Zary jak będzie to mogę Ci kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne i za taką cenę :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń