poniedziałek, 4 czerwca 2012

Nowości!

Hej Kochani ;* Jak tam poniedziałek?! Mi upływa w miarę spokojnie i mam nadzieję, że będzie tak aż do środy ;) Kilka dni temu, bodajże w czwartek? Przechodząc obok sh niedaleko mojego domu, patrzę, a tam wielki napis nowy towar, no grzechem był by nie wejść. I tak sobie przeglądam wieszaki, a tam cudowna marynarka, prosta,klasyczna,szara, dokładnie taka jakiej od dłuższego czasu szukałam, tylko kurczę znowu cena, bo kosztowała 30zł, ale po chwili namysłu, uświadomiłam sobie , że  taniej i tak nigdzie nie znajdę i kupiłam!  Na prawdę nie żałuje jest cudowna! Kolejną rzeczą jest transparentna koszula z kappahl, która prawdę mówiąc podobała mi się już od dłuższego czasu, ale 130 zł ,no to chyba trochę za dużo, i tak w sobotę chodzę sobie po centrum handlowym i postanowiłam odwiedzić ten właśnie sklep, nawet nie wiecie jaka była moja radość , gdy zobaczyłam napis ; ''1/2 przecenionej duż ceny" i na jednym z wieszaków wisiała ta o to koszula! Ostatnia i na dodatek w moim rozmiarze ;) A teraz uwaga....zapłaciłam za nią 17 zł! ;O
 
shirt - kappahl
jacket - sh

Aleks.

11 komentarzy:

  1. Za taka cenę koszula? ;O cuudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemne łupy, sama bym nie pogardziła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow koszula świetna
    Ja w sh też czasami wydaję trochę więcej, bo nawet, jeśli za podobną cenę kupię coś nowego, to przynajmniej mam rzecz oryginalną, z duszą i historią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super koszula !
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 17 zł. za taką piękną koszulę?!?! Szczęściara! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetna koszula <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula ! :) I w dodatku w takiej niskiej cenie ! :)

    OdpowiedzUsuń