piątek, 8 czerwca 2012

Okazje cieszące oko!

Hej Kochani ;* Tym razem mam dla Was post z cyklu 'fajne okazje'. Nie od dziś wiadomo,że w peppco można trafić na fajne promocje, i tym razem też tak było. Początkowo ucieszyłam się , że w ogóle jest cokolwiek nowego 'w dziale kosmetycznym' , moją uwagę przykuły głównie rzeczy, które chciałam kupić już od dłuższego czasu. Pierwszą jest korektor, koło którego już kilka raz przechodziłam i ledwo co powstrzymywałam się przed kupnem, ale teraz gdy kosztował jedyne 9zł! Nie mogłam go nie wziąć, warto również podkreślić, że jego normalna cena to coś ok21 zł. Kolejną rzeczą jest paletka cieni, która nie ukrywam też mnie kusiła. Zapłaciłam za nią 14zł, natomiast cena w drogerii obok to 28,99. Więc czuję,że zrobiłam dobry interes i nawet gdyby kosmetyki się nie sprawdziły nie czuła bym żadnego rozczarowania ;)




Aleks.

11 komentarzy:

  1. to ja się chyba też wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Czytam Twojego bloga szafiarskiego i znalazłam na allegro tanie aukcje, tu jest świetna bluzka, która myśle, że by Ci pasowała ((:

    http://allegro.pl/bluzka-elegancka-hm-nowa-falbanki-pasek-modna-i2405047045.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja właśnie, tak aproposito nowości rimmla, miałam okazję po raz pierwszy pomalować rzęsy tuszem scandaleyes. jest naprawdę dobry! mam też falsies od maybelline i mogę śmiało powiedzieć, że nie tylko jakość porównywalna rimmla, ale nawet chyba ich scandal jest lepszy!

    Ściskam, Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no no , świetne okazje, ja tez wlasnie musze sobie kupić jakiś korektor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie już nie raz widziałam fajne okazje w pepco. Mam andzieję, ze takie okazje trafiają równolegle do akzego ze sklepów, bo z chęcią kupiłabym sobie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm nie wiedziałam nawet, że w tym sklepie mają dział z kosmetykami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie kupić troche nowych kosmetykow :D
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też chyba się wybiorę :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. At this time I am ready to do my breakfast, after having my breakfast coming over again to read more news.
    Here is my web page ... muzyka hip-hop reggae rap onet wp

    OdpowiedzUsuń
  10. oj zabawa zabawą ale hałas w nocy ;< ale dzieki :)

    OdpowiedzUsuń