niedziela, 17 czerwca 2012

Pierwsze wyprzedażowe łupy.


Hej Kochani ;* Przepraszam za kilkudniową nieobecność , ale nie dość, że mam problem z komputerem to jeszcze blogspot nie chce ze mną współpracować ;/... Dobra,ale koniec tego złego, dziś chcę Wam pokazać moje pierwsze wyprzedażowe łupy i nie tylko. Wczoraj wybrałam się na małe zakupy, dużo osób mówiło,że w h&m już zaczął się ten szał. Ale prawdę mówiąc ja prawie nic nie znalazłam ciekawego, co z tego, że mierzyłam chyba z 15 rzeczy jak prawie nic mi nie odpowiadało? Tunika podobał mi się już dość dawno, ale jakoś nie byłam przekonana, a że teraz była 50% taniej to nie mogłam jej nie kupić. Z %% zauroczyła mnie jeszcze prosta marynarka, i kurczę coś czuję, że chyba w najbliższym czasie po nią wrócę ;) Druga bluzka z h&m już nie jest z promocji, nowa kolekcja, a tańsza niż 3/4 rzeczy na %%  ;) Kolejna koszula pochodzi z ny, prawdę mówiąc rzadko tam chodzę, bo zarówno asortyment jak i jakość tego sklepu niestety mi nie odpowiadają, ale koszula mnie naprawdę urzekła, prosta, śliczny kolor, z 80 na 20 więc... hmm, żal było nie wziąć ;)Sandały kupiłam całkiem przypadkiem, mianowicie mądra Ola ubrała buty które ją niemiłosiernie obtarły, więc nie miałam innego wyjścia, a że te nawet mi się podobają i kosztowały niecałe 40 zł to się opłaciło ;-)


czarna koszula - h&m
cielista koszula - ny %%
kwiecista tunika - h&m %%
sandały - deichamann %%

17 komentarzy:

  1. sliczne buty :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. beżowa koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ta pierwsza koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj skorzystałam z wyprzedaży w H&m oraz w Mohito ;]

    świetne bluzeczki!

    ______________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mi się jak najbardziej podoba ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. mierzyłam dziś tą beżową z ny, ale na mnie niestety za krótka...a szkoda, bo naprawdę świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne te sandały! muszę zajrzeć do deichmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne koszule!

    www.odysejamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mogłabyś napisać jaki rozmiar wzięłaś tej przecenionej tuniki w kwiaty? tak się składa, że mam podobną budowę, ale niestety muszę zlecić komuś jej zakup :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy! Bluzka w kwiaty jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cielista koszula jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń