piątek, 13 lipca 2012

Celia Nude Pomadko-błyszczyk.




Zapewne każdy kto przynajmniej raz znalazł się na moim blogu, wie o mojej miłości do szminek i różnego rodzaju pomadek, lecz jakiś czas temu postanowiłam,że muszę nieco ograniczyć swoje zbiory i zaprzestać kupować nowe. Ale...właśnie zawsze jest jakieś ale, nie było mowy o błyszczykach, czyli też o tzw. 'błyszczyko-pomadkach' ;) Firma Celia stosunkowo niedawno, na swój rynek wprowadziła te o to właśnie cuda, przyglądałam się im już od dość dawna. I gdy nagle znalazłam adres niewielkiej drogerii w swoim mieście, w której kosmetyki tej firmy są sprzedawane , nie mogłam przejść obojętnie. Dziś właśnie się tam wybrałam, mamy do wyboru bodajże 6 kolorków, mi do gusty przypadły jedynie dwa, mianowicie 601 - lekki róż, oraz 602 - typowy nudziak. Cena waha się w granicach 10 zł. Po pierwszym użyciu jestem pozytywnie nastawiona, kto wie może jak je pokocham przetestuję też inne kolorki? ;-)




Spotkał się już ktoś z tymi pomadkami? Jak odczucia? Piszcie! Z chęcią poczytam!

Aleks.

17 komentarzy:

  1. Wyglądają super ;)
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się ciekawie :) Zapraszam również na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chętnie popróbowała ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory :)

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też z chęcią bym je wypróbowała, słyszałam, że to dobra firma, no i pomadki w atrakcyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie:) ale z chęcią bym je kupiła, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. również uwielbiam szminki, a najbardziej te w kolorze czerwonym <3.

    ale odcienie, które kupiłaś Ty również są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj też chciałam dać posta na swoim blogu o Celi :)mam pomadkę numer 101 blady róż jestem bardzo zadowolona z zakupu :) polecam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też preferuję szminki. Nie lubię tego lepiącego uczucia, jaki ma się po użyciu błyszczyka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niecierpliwością czekam na recenzję, bo jeszcze ich nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory!
    właśnie też planuję zakup jakiejś szminki:)
    zwykle uzywałam kolorujęychc błyszczyków.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają świetnie, a i kolorki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomadek firmy Celia używałam kiedyś notorycznie ! uwielbiam je za konsystencję , to że nie wysuszają ust a wręcz lekko nawilżają no i mają genialną kolorystykę ! jakoś ostatnimi czasy o nich zapomniałam :/ widzę że zmienili opakowania ale kolory nadal genialne ! ten nude muszę sobie zakupić koniecznie !


    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam serdecznie

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mnie tu nie było długo!:D co jak co ale po 1 musze nadrobić zaległości, po 2 najlepszego z okazji 18:D:D:D po 3, nowe zajebiste rzeczy, ach Tobie to dobrze!:D

    OdpowiedzUsuń